English

استاندار ایلام:

از ظرفیت های شرکت های بزرگ استان در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده شود

استاندار ایلام با اشاره به مسئولیت اجتماعی در توسعه طرح های منطقه ای،خواستار بهره گیری از ظرفیت شرکت ها و کارگاه های صنعتی و تولیدی بزرگ استان شد و گفت: باید از ظرفیت شرکت های بزرگ نیز در توسعه و تکمیل زائر سرا بهره گرفت.

از ظرفیت های شرکت های بزرگ استان در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج  ایلام، محمد نوذری در نوزدهمین نشست هماهنگی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، افزود: ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس یک کار نیکوست که جا دارد همه شهروندان به سهم خود در این کار خیر مشارکت داشته و سهیم باشند.

وی با بیان اینکه می بایست فرصت مشارکت بیشتر مردم استان در کار خیر ساخت زائر سرا فراهم شود، اظهار داشت: در این زمینه لازم است به فراخور کمک های دولتی از کمک های مردم و مشارکت عمومی نیز در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده کرد.

دکتر نوذری با تاکید بر اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین و نهادهای مختلف است، تصریح کرد: بایست تدابیری اندیشیده شود تا صنف پیمانکاران، پزشکان، صنعتگران، کشاورزان وغیره سرمایه داران، از افراد معتمد خود که ظرفیت اجتماعی بالایی دارند ومورد اعتماد مردم می باشند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کنند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در این زمینه ظرفیت بسیج ظرفیت بزرگی است که در همه روستاها و محلات در قالب پایگاه  مقاومت می توانند تحول بزرگی را در زمینه جلب مشارکتهای عمومی بوجود آورند.

استاندار ایلام با تاکید بر تشکیل تیم های امدادی برای کمک به ساخت و تکمیل زائر سرا گفت: باید کار را به مردم واگذار کنیم،آنها با انتخاب افراد مورد اعتماد خود می توانند در توسعه و تکمیل زائر سرا به ما کمک کنند.

نوذری افزود: کارگاههای تولیدی و مصالح ساختمانی پرفروش و بزرگ نیز می توانند در بخش غیر نقدی و تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساختمان به ما کمک کنند.

گفتنی است زائرسرا ایلامیان در مشهد در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و  زیربنای ۵ هزار متر مربع در ۸ طبقه ساخته می‌شود و در حال حاضر عملیات سفت  کاری در فاز اول به پایان رسیده است و تکمیل آن نیازمند اعتبارات جدید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه