English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

۳۳۵ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و ۲ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳۵ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است،گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۸۲ نفر می باشد.

 335  مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و 2 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد 30 هزارو 807 نفر خبر داد و افزود: موارد فوتی امروز مربوط به شهرستانهای دهلران و دره شهر می باشد.

وی با اشاره به اینکه 2 فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد و مجموع فوتی ها در استان تا این لحظه به ۶۸۲ نفر افزایش یافته است،اظهار داشت: 57 بستری جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به ۲۲۳ نفر افزایش یافته و بدلیل قوی بودن ویروس ماندگاری این افراد طولانی تر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام وضعیت استان را نگران کننده اعلام و تصریح کرد: ۱۳ مورد از بستری های جدید مربوط به ایلام، ۱۳ مورد آبدانان، هشت مورد دهلران، ۶ مورد ایوان، بدره و دره شهر هر کدام پنج مورد، چرداول سه مورد، سیروان ۲ مورد، مهران و چوار نیز هرکدام یک مورد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه 9 شهرستان ایلام، آبدانان، دهلران، دره شهر، ایوان، چرداول، چوار، مهران و بدره در وضعیت قرمز و شهرستان های ملکشاهی، سیروان و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند، خاطرنشان کرد:شهرستان ایلام، ایوان و آبدانان به ترتیب دارای بیشترین آمار ابتلا در استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه