English

محمد کریمیان اعلام کرد:

۲۹۰ مورد جدید در ایلام به کرونا ویروس مبتلا شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای 290 مورد جدید به کرونا ویروس در ایلام خبر داد و گفت: خوشبختانه طی 24 ساعته گذشته هیچگونه مورد فوتی در سطح استان گزارش نشده است.

۲۹۰ مورد جدید در ایلام به کرونا ویروس مبتلا شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد 29 هزارو 248 نفر خبر داد و افزود: تعداد مبتلایان و بستری ها درسطح استان افزایش یافته که این زنگ خطری است که به صدا درآمده است.

وی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 290 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: خوشبختانه در24 ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 678 نفر می باشد.

دکتر کریمیان به آمار جدید مبتلا به کرونا به تفکیک شهرستان در استان ایلام اشاره و تصریح کرد: ایلام 69 نفر، ایوان 10 نفر، دهلران 15 نفر، آبدانان 90 نفر، دره شهر 72 نفر، چرداول 15 نفر، مهران 6 نفر،سیروان 9 نفر،چوار 4 نفر طی 24 ساعته گذشته به کرونا ویروس مبتلا شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین مبتلا شهرستان آبدانان با 90 نفر ، دره شهر با 72 نفر و ایلام 69 نفر بوده که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به یقین این استان در صدر استان های مبتلا به کرونا  ویروس قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت:تاکنون 5 شهر ایلام، ایوان، چرداول ، آبدانان و دهلران از لحاظ رنگ بندی کرونایی قرمز اعلام شده است و مابقی شهرها زرد و نارنجی هستند که انتظار میرود مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بار دیگر کرونا را شکست دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه