English

محمد کریمیان اعلام کرد:

سه شهر دیگر ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سه شهر ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند و این زنگ خطری برای افزایش مبتلایان و بستری در بیمارستان ها می باشد.

سه شهر دیگر ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، شمار شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی این استان به پنج شهرستان افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته سه شهرستان ایلام، ایوان و چرداول نیز در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند که با احتساب شهرستان های آبدانان و دهلران تعداد شهرهای قرمز استان به پنج شهر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: شهرستان های دره شهر، بدره، مهران، سیروان، ملکشاهی و هلیلان نیز از امروز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کریمیان تصریح کرد: موج چهارم کرونا با سرعت در حال پیشرفت از نیمه غربی به سمت نیمه شرقی کشور است.

 وی اظهار داشت: عدم استفاده از ماسک، حضور در دورهمی ها و مراسم عروسی و سوگواری از عوامل تغییر وضعیت استان هستند که انتظار میرود مردم این موضوع را جدی گرفته و بار دیگر کرونا را شکست دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: استفاده از وسایل نقیله عمومی پر ازدحام، صرف غذا در رستوران و حضور در اماکن پرجمعیت و بخصوص سرپوشیده از دیگر عوامل اصلی انتقال کرونا است.

کریمیان به افزایش تعداد بستری ها در مراکز درمانی استان اشاره کرد و افزود: افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها در استان نگران کننده است و با ورود به پیک چهارم کرونا خطر افزایش تعداد فوتی ها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: بدحالی و شدت بیماری ماندگاری بیماران را بدنبال داشته و با ادامه این روند کمبود تخت های بیمارستانی از چالش های جدی استان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی