English

محمد کریمیان خبر داد:

۳۸۷ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسائی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش چشمگیر آمار جدید مبتلایان کرونا در ایلام خبر داد و گفت: طی 24 ساعته گذشته 387 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام شناسائی شده است.

387 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسائی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان اشاره کرد و افزود:از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون 29 هزارو 635 نفر در مناطق مختلف استان به این ویروس مبتلا شده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، اظهار داشت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۷۸ نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به آمار کلی و جدید مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان در استان ایلام اشاره کرد و گفت: طی 24 ساعته گذشته در شهرستان ایلام ۴۹ مورد جدید مبتلا شده که از این تعداد 12 نفر بستری گردیده و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 13 هزارو 338 در این شهرستان مبتلا شده است.

دکتر کریمیان با بیان اینکه در شهرستان ایوان ۳۲ مورد جدید شناسایی که از این تعداد 6 نفر بستری شده است،افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون دو هزارو 987 مبتلا شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان آبدانان ۸۸ مورد جدید شناسایی که از این تعداد 4 نفر بستری شده است، اظهار داشت:تاکنون دو هزارو 615 نفر به این ویروس منحوس مبتلا شده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه در شهرستان دهلران ۷۰ مورد جدید شناسایی که از این تعداد 7 نفر بستری گردیده، اظهار داشت:در مجموع تاکنون یکهزارو 985 نفر در این شهرستان مبتلا به کرونا ویروس شده است.

دکتر کریمیان با بیان اینکه در شهرستان چرداول ۱۶ مورد جدید  شناسایی که از این تعداد 3 نفر بستری گردیده و در مجموع تاکنون یکهزارو 866 نفر در شهرستانهای مبتلا شده است،افزود: شهرستان دره‌شهر ۲۴ مورد جدید شناسایی شده که از این تعداد 6 نفر بستری و در مجموع تاکنون یکهزارو 805 نفر در این منطقه به کرونا مبتلا شده اند.

 وی با بیان اینکه در شهرستان مهران ۱۶ مورد جدید شناسایی که از این تعداد 6 نفر بستری شده و در مجموع تاکنون یکهزارو 326 نفر در این شهرستان مبتلا شده است، تصریح کرد: در شهرستان بدره ۷۶ مورد جدید شناسایی که از این تعداد 4 نفر بستری و در مجموع تاکنون یکهزارو 267 نفر به این ویروس منحوس مبتلا شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در شهرستان ملکشاهی ۴ مورد جدید شناسایی شده و خوشبختانه طی 24 ساعته گذشته بستری جدید نداشته و در مجموع تاکنون 834 نفر در این شهرستان مبتلا به کرونا ویروس شده است.

کریمیان با اشاره به اینکه در شهرستان سیروان ۹ مورد جدید  شناسایی شده و در مجموع تاکنون 670 نفر مبتلا داشته است، افزود: شهرستان هلیلان ۳ مورد جدید شناسایی و مجموعا ۵۵۹ نفر مبتلا گردیده است.

وی اظهار داشت: شهرستان چوار  خوشبختانه طی 24 ساعته گذشته مورد جدید نداشته و در مجموع تاکنون ۳۸۳ نفر مبتلا شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه