English

استاندار ایلام:

۱۲ فروردین روز تاریخ ساز تجلی اراده مردم بر سرنوشت خود در ایران اسلامی است

استاندار ایلام گفت: یوم الله 12 فروردین سال 58 روز تاریخ ساز تجلی اراده مردم بر سرنوشت خود در ایران اسلامی است.

12 فروردین روز تاریخ ساز تجلی اراده مردم بر سرنوشت خود در ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،محمد نوذری افزود: 12 فروردین ماه سال 58 روزی که مردم ایران با رای سرنوشت ساز خود چارچوب انقلاب را بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تثبیت و استوار نمودند.

استاندار ایلام ادامه داد: انقلابی عظیم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) که با رأی قاطع 98.2 درصدی مردم، الگویی جهانی از نهضت مردم‌سالاری در نه گفتن به دنیای استعمار، استبداد و استکبار به دنیا عرضه کرد.

وی اظهار داشت: از افتخارات این نظام همین بس که بیش از چهار دهه است هر سال تقریبا یک انتخابات باشکوه برگزار می شود و در سال ۱۴۰۰ نیز دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش روی خود داریم که انشاالله این رویدادها نیز با حضور پرشور مردم برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مردم‌سالاری ایران اسلامی به ثبت خواهد رسید.

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد که در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بنام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام گرفته، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با استفاده ازهمه ظرفیت ها و پتانسیل ها ضمن مهار و ریشه کنی ویروس کرونا در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی و ایلام عزیز گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه