English

استاندار ایلام:

امنیت و اقتدار کشورمان در سایه مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان محقق می شود

استاندار ایلام گفت:امنیت و اقتدار کشورمان در سایه تلاش و مجاهداتهای سربازان امام زمان(عج) محقق می شود و نیروهای اطلاعاتی چشم بینا و بیدار نظام اسلامی و حافظان امنیت آحاد مختلف مردم در زمینه های مختلف هستند.

امنیت و اقتدار کشورمان در سایه مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان محقق می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری افزود: نامگذاری نیمه شعبان روز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه کلیدی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

وی اظهار داشت:پرواضح است که درک عمیق جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور از تهدیدها و فرصت‌های معطوف به امنیت ملی کشور و پیش‌بینی سامانه‌ها و سازوکارهای تخصصی، حرفه‌ای و کارآمد این مجموعه را به سطح قابل اطمینانی از دانایی و توانایی رسانده به گونه‌ای که هم‌اکنون الگوی امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به یک الگوی فراسرزمینی تبدیل کرده است.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز این امنیت و اقتدار در دیار مرزداران غیور، ایلام را به جلوه گاه خیل عظیم دلدادگان سید شهدا علیه السلام در ایام اربعین مبدل نموده است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) علاوه بر ایجاد امنیت و اقتدار در کشور و استان همواره در روزهای سخت یار و همراه مردم بوده و نقش بی بدیلی در امور پیش رو ایفا می کنند.

نوذری تصریح کرد: ایجاد امنیت اقتصادی، کمک به برگزاری ایمن کنگره عظیم اربعین، کمک به امنیت پایدار استان و خارج از استان و در آنسوی مرزها، همکاری و تعامل بسیار خوب با ارکان مختلف نظام در استان، همکاری و فعالیت موثر در ستادهای اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تلاش گسترده در محرومیت زدایی و رفع محرومیت در مناطق مختلف استان، مشارکت موثر در قبل حین و بعد از انتخابات های مختلف، مبارزه با باندهای سازمان یافته مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و همکاری ارزشمند و حضور فعال در شورای تامین استان تنها بخشی از تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان در استان ایلام بشمار می رود.

استاندار ایلام باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای حافظان امنیت،اظهار داشت: فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام را به مردم سرافراز استان ایلام،عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات به ویژه همه کارکنان اداره کل اطلاعات استان ایلام تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و عزت و سربلندی همه مسلمین، ملت بزرگ ایران بویژه هم استانی های عزیز را مسئلت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه