English

محمد نوذری خبر داد:

نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت ایلام بی بدیل است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت استان بی بدیل است،گفت: در سایه امنیت، سرمایه گذاری و توسعه، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود.

نقش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت ایلام بی بدیل است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری در دیدار با مجموعه فرماندهان نیروی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تلاش می کنیم انتخابات را پرشور و باشکوه برگزار کنیم،افزود: کاهش چشم گیری آسیب های اجتماعی در دولت تدبیر و امید با تدوین سند جامع اجتماعی در استان محقق شده است.

وی از تلاشهای ارزشمند نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در استان  قدردانی کرد و اظهار داشت:نیروی انتظامی نقش اساسی در رفع مشکلات استان ایفا کرده است و در سایه امنیت است که سرمایه گذاری، توسعه ، نشاط و اقتدار کشور محقق می شود واین ارگان در رفع مشکلات استان، اساسی و غیر قابل انکار است و نیروی انتظامی در کنترل آسیب های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است.

 استاندار ایلام با بیان اینکه کرونا یک چالش جهانی است و تمام ساختارهای جهان را تحت تأثیرقرار داده است،تصریح کرد: بیش از ۱۳ ماه است درگیر کرونا هستیم و اقدامات و نقش نیروی انتظامی در مقابله با کرونا غیر قابل انکار است و جای تقدیر و تشکر دارد چرا که نیروی انتظامی در بحث محدودیت ترددها ، کنترل آرامستان ها و ورودی و خروجی شهرستان ها و استان اقدامات بسیار خوبی داشته است.

 نماینده عالی دولت در استان به سه پیک کرونا در استان اشاره و خاطرنشان کرد: ما در بحث کرونا سه پیک را پشت سر گذاشته‌ایم و در آبان ماه بسیاری از عزیزان از جمله  مدافعین سلامت ، بسیاری از بزرگان استان را از دست داده ایم و در حال حاضر در ۴ ضلع خطرناک از نظر کرونا قرار گرفته ایم که اول بحث عراق است که در حال حاضر وضعیت خاصی قرار دارد و با توجه به این که چالش اصلی ما مرز است  آن را تعطیل کرده ایم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مشکل دیگر ما استان خوزستان است که بیشتر شهرهای قرمز در خوزستان است که کنترل مسیرها را در دستور کار قرار دادیم،گفت: باید این دو هفته پیش رو را برای کنترل پیک چهارم کرونا در دستور کار قرار دهیم تا از این طریق از شیوع کرونا در استان جلوگیری شود.

نوذری با بیان اینکه  انتظار میرود که همه‌ی مسئولین، صدا و سیما، خبرنگاران، بخشداران ، فرمانداران، دهیاران کمک کنند تا این مدت را خوب مدیریت کنند تا از شکل گیری پیک چهارم جلوگیری شود،افزود: در حال حاضر مردم برای خرید عید تردد دارند و باید در این ایام مدیریت شود، چادرزنی در طبیعت و چهارشنبه سوری ممنوع است و  پنج شنبه آخر سال هم باید مدیریت و تدبیر شود.

 وی به اقدامات خوبی که در حوزه ی اجتماعی در استان صورت گرفته اشاره و اظهار داشت: ما سند توسعه اجتماعی استان را تدوین نمودیم و در بحث آسیب های اجتماعی یک طرح کوتاه مدت یک ساله ، میان مدت دو ساله و بلند مدت ۴ ساله تدوین نمودیم و در اکثر آسیب های اجتماعی جزو استان های آخر در کشور هستیم.

استاندار ایلام با تأکید بر این که تمام تلاش ما این است که مسائل اجتماعی تبدیل به امنیتی نشود، تصریح نمود: مهمترین مولفه ی توسعه امنیت پایدار و در سایه ی امنیت است که کشور توسعه می یابد.

نوذری در بخش دیگری از سخنان خود به  انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: با توجه به این که انتخابات کار جمعی است و در بحث امنیت انتخابات رسالت خطیری بر عهده ی نیروی انتظامی است  و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است و همه تلاش می کنیم که انتخاباتی پرشور سالم و با حضور حداکثری برگزار نماییم.

همچنین در این دیدار فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل پلیس ایلام برای اجرای ماموریت های پایانی سال خبر داد و گفت:حفظ سلامت مردم اولویت پلیس است.

سردار دلاور القاصی مهر افزود: نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم به صورت شبانه روز تلاش می کند اما هر ساله به سبب ماموریت های پایانی سال ، این ماموریت ها تشدید می شود.

وی با اشاره به اینکه  پلیس استان همه تلاش خود را برای خدمتگذاری مطلوب به مردم بکار می گیرد، اظهار داشت: کیفی سازی کلانتری ها، کاهش تلفات رانندگی، کاهش جرایم، برخورد قاطع با مجرمان، رفع نواقص و کاستی ها از دیگر فعالیت هایی است که پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت انجام داده و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در خیابان‌های شهر و خرید مردم در روزهای پایانی سال که این موضوع با توجه به وضعیت شیوع کرونا می تواند زنگ خطری باشد، تدابیر لازم در زمینه حفظ امنیت در شهر اندیشیده شده است.

سردار القاصی مهر به احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا و اهمیت خودمراقبتی اشاره  و خاطرنشان کرد: مردم نسبت به عدم حضور در معابرعمومی و همچنین دوری از تجمع احتمالی در چهارشنبه آخر سال، اهتمام  ویژه داشته باشند تا خدای نکرده شاهد طغیان موج چهارم کرونا نباشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبات ستاد کرونا، امسال برگزاری مراسم چهارشنبه آخرسال و چادر زدن در دامان طبیعت ممنوع است و پلیس با برهم زنندگان نظم اجتماعی جامعه برابر قانون برخورد می کند،اظهار داشت:موفقیت پلیس در تأمین امنیت اجتماعی بدون همکاری و مشارکت مردمی حاصل نمی‌شود و همراهی همه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی برای حفظ و ارتقای امنیت یک ضرورت بوده و باید همه با هم در این راستا تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه