English

رئیس پلیس راه استان ایلام:

توقیف ۱۵۷ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در جاده های برون شهری ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف تعداد ۱۵۷ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در جاده های برون شهری ایلام خبر داد و گفت: در اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت اعمال شده کرونایی، از ابتدای آبان ماه سالجاری،پلیس راه استان با استقرار تعداد ۳۶ واحد گشتی به صورت شبانه روزی مبادی ورودی و خروجی محور های مواصلاتی استان را تحت نظارت و کنترل قرار داده و در حاشیه این طرح تعداد ۱۵۷ دستگاه خودرو پلاک مخدوش متوقف و روانه پارکینگ شدند.

توقیف ۱۵۷ دستگاه خودرو پلاک مخدوش در جاده های برون شهری ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه رانندگان متخلف و هنجار شکن این خودروها  با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلاک، هویت اصلی وسایل نقلیه و تنها ابزار شناسایی برای مالکان وسیله نقلیه محسوب شده  و رانندگان نباید بخاطر فرار از اعمال قانون این هویت را مخدوش کنند.

وی اظهار داشت: رانندگان بدانند که دوربین های هوشمند ثابت ثبت تخلف، تصاویر رانندگان متخلف را براحتی ضبط کرده وهویت آنها  را برای پلیس به راحتی محرز می کند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطر نشان کرد: طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در دستور کار قرار گرفته و ماموران پلیس راه استان اجازه چنین رفتار مجرمانه ای به متخلفین را نمی دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه