English

رئیس پلیس راه استان ایلام :

محور ایلام به مهران بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان از بازگشایی محور ایلام به مهران خبرداد و گفت: محور ایلام به مهران پس از انجام عملیات عمرانی و پاکسازی محور در جهت رفاه حال شهروندان بازگشایی شد.

محور ایلام به مهران بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سرهنگ " رضا همتی زاده" افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید بدانند که سطح جاده ها لغزنده هستند و رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی را رعایت کنند و از ارتکاب تخلفاتی که منجر به حوادث ترافیکی می شود خودداری کنند .

وی اظهار داشت: از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم  در این شرایط  آب و هوایی در هنگام رانندگی با تمرکز کافی و بدور از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در جاده ها رانندگی کنند و بدانند که حوادث رانندگی همیشه در کمین رانندگان پرخطر جاده ای می باشد .

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از استقرار 32 گروه راهداری در جاده های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۳۲ گروه راهداری و ۲۲۶ دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک در محورهای مواصلاتی استان ایلام آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

" نوراله دلخواه" افزود: در پی بارش های اخیر دو محور از جاده های مواصلاتی استان دچار ریزش شده است که با تلاش راهداران پاکسازی شده است.

وی اظهار داشت: این محورها شامل تونل راه کربلا و محور میمه - ملکشاهی صورت گرفت که گروه های راهداری بلافاصله در محل حاضر و اقدام به پاکسازی این محورها کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت بارندگی، نیروهای های راهداری در تمام محورهای مواصلاتی بویژه گردنه های سخت گذر و کوهستانی استان حضور دارند تا در صورت ریزش یا رانش در کمترین زمان مسیر ار برای تردد مهیا کنند.

دلخواه تاکید کرد: از رانندگان انتظار داریم با توجه به شدت بارندگی و مه آلود بودن برخی محورهای مواصلاتی از ترددهای غیرضرور خودداری و در صورت تردد نیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه