English

رئیس پلیس راه استان ایلام:

عودت بیش از سه هزارو ۵۰۰ خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان

رئیس پلیس راه استان ایلام از عودت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های استان ایلام خبر داد و گفت: در مدت اجرای طرح محدودیت های کرونایی شاهد کاهش ۷۵ درصدی در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

عودت بیش از سه هزارو ۵۰۰ خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا وسیمای مرکز استان افزود: مجموعه پلیس راه انتظامی استان با شعار سلامت، امنیت، آرامش در هفته اول اجرای این طرح تعداد ۳ هزار و ۵۳۵ دستگاه وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های استان را عودت و تعداد ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل تردد غیرمجاز اعمال قانون و ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شده اند.

وی خاطرنشان کرد :خوشبختانه با اجرای این طرح، میزان تردد در محورهای برون شهری به میزان ۷۵ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر همکاری خوب هم استانی های عزیز با مجریان این طرح بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد:در این طرح همچنین تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ مجوز تردد ضروری برای هم استانی ها توسط پلیس راه استان صادر شده است.

وی گفت:از هم استانی ها تقاضامندیم که فقط برای ترددهای ضروری همچون افراد دارای احضاریه های قضایی،کارمندان ادارات که محل سکونت و اشتغال آنها در دو نقطه واقع شده و افراد دارای نوبت عمل جراحی به منظور دریافت کارت تردد ضروری ابتدا به فرمانداری ها و سپس پلیس راه استان و پاسگاههای پلیس راه مراجعه و از مراجعه برای تردد غیرضروری اکیداً خودداری کنند،چرا که هیچ گونه مجوزی برای این افراد نه در پلیس راه و نه در فرمانداری ها صادر نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه عمومی باری و مسافری،امدادی و خدماتی ، انتظامی و نظامی و خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی،نیازی به اخذ مجوز برای تردد در محورهای برون شهری ندارند و از این موضوع مستثنی هستند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت:تعداد یکهزار پیامک با مضمون پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برای هم استانی های عزیز در این مدت ارسال شده است.

سرهنگ همتی زاده  با بیان اینکه میزان رضایتمندی از اجرای این طرح حدود ۹۰ درصد بوده است، اظهار داشت: اجرای طرح ممنوعیت های اعلامی در روزهای باقیمانده با شدت هرچه بیشتر در سطح استان و بویژه ورودی و خروجی های استان اجرا می شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تعداد ۱۰ عدد دوربین سیار و ۱۵ عدد دوربین البسه به ماموران پلیس راه به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح اختصاص داده شده  که امیدواریم با انجام این اقدامات و همکاری خوب هم استانی های عزیز  زنجیره انتقال این ویروس در استان کاهش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه