English

رئیس پلیس راه استان ایلام:

تدابیر ویژه پلیس راه ایلام برای کنترل راه های روستایی در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تدابیر ویژه ای از سوی پلیس راه استان برای کنترل راههای روستایی و نظارت و کنترل ترددهای جاده ای اندیشیده شده که دستاورد آن کاهش مستمر تصادفات در چند سال اخیر است.

تدابیر ویژه پلیس راه ایلام برای کنترل راه های روستایی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده در بازدید از محورهای روستایی منطقه سیروان بر لزوم توجه به ایمن سازی معابر روستایی تاکید کرد و افزود: راههای روستایی بیش از ۵۰ درصد مسیرهای برون شهری را شامل می شود و با توجه به بافت و پراکندگی روستاها بخش قابل توجهی از ترددها در این مسیرها شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نقاط پرتصادف مسیرهای روستایی زیر ذره بین  پلیس راه ایلام هستند،اظهار داشت: بیش از ۴۰ درصد تصادفات مسیرهای روستایی به جهت عدم رعایت سرعت متناسب با وضعیت جاده به شکل واژگونی و خروج از جاده  بوقوع می پیوندد که می طلبد رانندگان هنگام تردد از راه های روستایی ، احتیاط و سرعت مطمئنه را مدنظر داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان شهرستان از مسیرهای روستایی سیروان از جمله مسیرهای روستایی چشمه شیرین، چشمه پهن، ورمیان، ورگچ، لرینی و چشمه ماهی بازدید به عمل آمد و در خصوص شیوه ها و برنامه ریزی زودبازده و میان مدت برای اصلاح نواقص هندسی این مسیرها چاره اندیشی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی