English

رئیس پلیس راه استان ایلام:‍

اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی محدودیت ها در موج سوم بیماری کرونا

رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی محدودیت ها و ممنوعیت های جاده ای در موج سوم بیماری کرونا در استان خبر داد.

اجرای مدیریت جامع طرح ترافیکی محدودیت ها در موج سوم بیماری کرونا

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده افزود : در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتشار ویروس، پلیس راه با رعایت حقوق شهروندی در جهت حفظ سلامت و صیانت از شهروندان با افزایش دوربین های ثابت ثبت تخلف هوشمند و سیار و همچنین دوربین های نصب شده برروی لباس ماموران پلیس مبادرت کرده و از ابتدای هفته آتی به صورت اتوماتیک اعمال مقررات مربوط به تخلفات طرح را اجرایی می کند.

وی اظهار داشت : مبادی ورودی شهرهای نارنجی و قرمز به وسیله ایستگاه های کنترلی و سیستم های هوشمند مورد رصد و کنترل قرار می گیرد.

 رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد : کارکنان ادارات که محل سکونت و کار آنان در دو شهرستان قرمز واقع شده با معرفی نامه از اداره محل کار خود از پلیس راه مجوز تردد دریافت نماید تا در سامانه دوربین های ثبت تخلفات مستثنی شوند.

همتی زاده تصریح کرد: در هفته اول از  اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی  با همکاری همه مردم عزیز استان  طرح شد و آمدی  توسط شهروندان به میزان 90 درصد رعایت شده است و معدود رانندگان متخلف از مقررات وضع شده اجازه ورود به شهرهای نارنجی و قرمز را پیدا نکرده و عودت داده شدند و جریمه های تعیین شده نیز در خصوص آنها اعمال شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی