English

فرزاد قلندری:

مشکلات آب شرب در استان اردبیل مرتفع می شود

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مشکلات آب شرب در استان اردبیل مرتفع می شود.

مشکلات آب شرب در استان اردبیل مرتفع می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرزاد قلندری ، سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح جامع در شورای برنامه ریزی با برش شهرستانی تدوین شده و تا پایان دولت مشکلات آب شرب در استان اردبیل مرتفع می شود.

وی افزود: بخش پروژه های آبی استان اردبیل با پیگیری های انجام شده رشد قابل توجهی داشته و جزو الویت های اصلی و مهم مطالبات قرار دارد.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: نیمی از جمعیت استان در اردبیل متمرکز شده و مطالبه اصلی مردم در مرکز استان تامین آب شرب است که مطالعات اولیه آن انجام شده و از ضروریات بخش آبی استان است.

قلندری با بیان اینکه بیش از ۲۰۰درصد رشد سرمایه گذاری در استان اردبیل انجام شده و جز استان های برتر کشور قرار گرفته است گفت: برای تامین آب مورد نیاز بخش صنعت و گردشگری نیاز به مساعدت بیشتر حوزه آب و وزارت نیرو است.

وی افزود: برای صرفه جویی در مصرف آب و تامین بخشی از آب سفره های زیر زمینی بیشترین سرمایه گذاری در ایجاد شهرک های گلخانه ای و توسعه نوین آبیاری انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه بیشترین دغدغه روستاییان تامین آب شرب سالم است اظهار کرد: به منظور پیشگیری از مهاجرت بی رویه از روستاها به شهرها و ترویج مهاجرت معکوس نیازمند سرمایه گذاری در بخش تامین آب روستاها هستیم.

قلندری افزود: بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه گردشگری در آبهای گرم معدنی بخصوص آب گرم شابیل لحاظ شده که به جهت قیمت گذاری نیاز به تجدید نظر دارد و صدور مجوز جهت واگذاری آبهای گرم  معدنی مساعدت وزارت نیرو لازم است.

وی تصریح کرد: در رابطه با حق شهرداری ها که در خط مقدم خدمات شهری قرار دارند از محل آبهای گرم می تواند در درآمد پایدار شهری موثر باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه