English

وزیر نیرو: شبکه فاضلاب ۴۸ درصد جمعیت کشور را پوشش می دهد

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بخش صنایع کشور از پساب شبکه فاضلاب برای تامین آب استفاده کنند گفت: شبکه فاضلاب 48 درصد جمعیت کشور را زیر پوشش قرار می دهد.

وزیر نیرو: شبکه فاضلاب 48 درصد جمعیت کشور را پوشش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج، حمید چیت چیان عصر پنجشنبه در آیین افتتاحیه پروژه های شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از صنایع خواست تا برای تامین آب مورد نیاز از پساب فاضلاب استفاده کنند.
وی افزود: هم اکنون 31 درصد شهروندان استان خراسان شمالی از خدمات فاضلاب برخوردار هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از روش های تامین اعتبار اجرای طرح های فاضلاب به روش بی او تی است گفت: در این روش سرمایه گذار طرح را اجرا و در یک مدت مشخص درآمد حاصل به سرمایه گذار اختصاص می یابد.
وی افزود: اجرای عملیات فاضلاب در استان خراسان شمالی به این روش بوده است که در این راستا 125 کیلومتر شبکه ایجاد می شود که 65 هزار نفر نیز از خدمات آن بهره مند خواهند شد.
چیت چیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: راه دیگر تامین اعتبار برای اجرای پروژه های فاضلاب طرح تبصره 3 است که با همکاری شورای شهر اجرا می شود.
وی افزود: در این طرح با موافقت شورای شهر یک مقدار هزینه به قبض مشترکان افزوده می شود و این درآمد برای توسعه شبکه فاضلاب هزینه خواهد شد.
وی از مسئولان و مدیران صنایع خواست برای تامین آب مورد نیاز از پساب فاضلاب استفاده کنند و افزود: هم اکنون پتروشیمی خراسان شمالی نیز برای تامین آب مورد نیاز برای توسعه پروژه ها قرار است از این پساب ها استفاده کند.
حمید چیت چیان وزیر نیرو به همراه هیات همراه امروز پنجشنبه برای افتتاح چند طرح صنعت آب، برق و بویژه آغاز عملیات اجرایی نیروگاه انرژی خورشیدی به خراسان شمالی سفر کرد.
وزیر نیرو علاوه بر حضور در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی به شهرستان راز و جرگلان و جاجرم نیز سفر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی