English

قاپ زن و زورگیر حرفه ای نبرد دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری قاپ زن حرفه ای که با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش سرقت می کرد ، خبر داد.

قاپ زن و زورگیر حرفه ای نبرد دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری در گفتگویی در تشریح خبر بیان داشت : بیست و ششم آذر ماه عملیات کلانتری 132 نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "ابوذر" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش دو سرنشین، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به موبایل قاپی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، اقدام به دستگیری سارقان کردند.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهمان برای فرار با سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران ترک نشین موتور سیکلت که موبایل شهروند را به سرقت برده بود، دستگیر و راننده با موتور سیکلت متواری شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری ادامه داد: با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم دارای 10 فقره سابقه سرقت و زورگیری میباشد.

وی ادامه داد: شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری قرار گرفته و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه