English

جانشین فرمانده انتظامی کردستان اعلام کرد :

آمادگی پلیس جهت ساماندهی دستفروشان توسط شهرداری سنندج

جانشین فرمانده انتظامی کردستان از آمادگی پلیس برای کمک به شهرداری سنندج در راستای ساماندهی دستفروشان سنندج خبر داد.

آمادگی پلیس جهت ساماندهی دستفروشان توسط شهرداری سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ عباس مسعودی پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف کردستان اظهار داشت: اگر مشارکت مردم نباشد امنیت حاکم نمی‌شود، ضمن اینکه تربیت صحیح فرزندان در ایجاد و حفظ امنیت بسیار تاثیرگذار است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: با توجه به اینکه تصمیم شهرداری اجرای ساماندهی دستفروشان سنندج در خیابان‌های مرکزی شهر است و با توجه حجم تردد و ترافیک در این مسیر مناسب اهداف طرح نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری باید زیرساخت‌های لازم را برای ساماندهی دستفروشان فراهم کند، افزود: این نهاد باید در بحث جانمایی و انتخاب محلی دیگر برای جابجایی آنان اقدام کند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان خواستار شفاف‌سازی شهرداری در بحث اطلاع‌رسانی به مردم شد و گفت: نیاز است شهرداری برای ساماندهی بهتر این قشر از لحاظ توان مالی، آنان را شناسایی کند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند قانع کردن تمام دستفروشان است، اضافه کرد: پلیس نیز آمادگی کامل دارد تا در زمینه جابجایی این افراد به مکانی مشخص همکاری کند.

وی مقوله امنیت را در زندگی روزمره مهم و پیچیده دانست و اظهار داشت: تامین امنیت فقط کار پلیس نیست بلکه بسیاری از سازمان‌ها نیز باید نیروی انتظامی را در این حوزه و پیشگیری از وقوع جرم یاری کنند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه اصناف در ایجاد امنیت همیشه تاثیرگذار بوده‌اند، اضافه کرد: باید به خواسته‌های آنان توجه کرد، زیرا اصناف همراه نظام هستند و به برقراری امنیت کمک می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: شهرداری سنندج مکانی را برای ساماندهی دستفروشان این شهر اختصاص دهد، چرا که طرح فعلی مناسب نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه