English

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان خبر داد:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مریوان به ارزش ۱۳ میلیارد ریال

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان در خصوص محموله لوازم خانگی کشف شده افزود: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در همین راستا پرونده تشکیل و راننده خودرو به همراه کالای کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مریوان به ارزش 13 میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ سرهنگ عباس مسعودی ازکشف محموله لوازم خانگی قاچاق درمریوان به ارزش 13میلیارد ریال خبرداد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت:با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان مریوان یک دستگاه خودرو کامیون حامل محموله لوازم خانگی که از بازارچه باشماق به سمت مریوان در حرکت بود، شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۱۶۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در همین راستا پرونده تشکیل و راننده خودرو به همراه کالای کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

مسعودی در ادامه سخنان خود از کشف هشت هزار و ۱۱۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان سروآباد خبرداد.

وی با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا توسط عوامل یگان امداد، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران یگان امداد شهرستان سروآباد، خودرو وانت حامل بار در محور مریوان - سروآباد، توسط پلیس یگان امداد متوقف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان یادآور شد: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از این خودرو هشت هزار و ۱۱۰ ثوب انواع البسه بچگانه قاچاق کشف شد.

مسعودی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه