English

علت مرگ سه پسر جوان بانه ای اعلام شد؛

بازهم ردپای قاتل خاموش

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان علت مرگ سه جوان بانه ای که روز چهارشنبه جان خود را از دست داده بودند را گاز گرفتگی اعلام کرد.

بازهم ردپای قاتل خاموش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، در پی کشف پیکر بی جان سه پسر جوان بامداد چهارشنبه در یک منزل مسکونی در روستای برده رشه سیتار از توابع بخش مرکزی شهرستان بانه، اما علت مرگ آنها مشخص نبود.

سرهنگ عباس مسعودی روز شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، پیکر این سه جوان به بیمارستان های رازی و صلاح الدین بانه منتقل شد و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این سه جوان ساکن یکی از روستاهای بانه هستند که به دلیل گاز گرفتگی دچار خفگی شده و توسط آشنایان به بیمارستان منتقل شده اند.

این مقام انتظامی افزود: برابر اعلام پزشکان این دو مرکز درمانی، مصدومان قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بودند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه همه ساله و در فصل سرما شاهد وقوع حوادث ناگوار در این حوزه هستیم از شهروندان خواست مراقبت های لازم را در این خصوص به عمل آورده و از سالم بودن دودکش بخاری اطمینان حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه