English

جانشین فرمانده انتظامی کردستان اعلام کرد :

پاکسازی شهرهای استان از معتادان متجاهر

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: طرح ملی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی شهرها از امروز همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شده است.

پاکسازی شهرهای استان از معتادان متجاهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عباس مسعودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان در سنندج با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی سطح شهر همزمان با سراسر کشور در کردستان اجرا می شود، اظهار داشت: این طرح ابتدا در محیط‌ها و مراکز آموزشی و مدارس استان و سپس در سایر محل‌ها و اماکن عمومی سطح شهر اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان دغدغه نیروی انتظامی را تامین امنیت و آرامش برای آحاد جامعه دانست و اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و بمنظور ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهر طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی متادون در سطح شهر در دستور ویژه نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را نیازمند همکاری همه ادارات دانست و گفت: درمان معتادان و بازگشت آنها به زندگی نیازمند فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم و نگهداری معتادان در مراکز درمانی است و تحقق این مهم نیازمند همکاری همه ادارات استان است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: تعداد 180 معتاد متجاهر در کمپ‌های ترک اعتیاد استان نگهداری و تحت درمان قرار دارد.

مسعودی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 770 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کردستان کشف و ضبط شده است و تاکنون تعداد هزار و 754 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: کشفیات مواد مخدر استان کردستان امسال در مقایسه با سال گذشته 66 درصد افزایش یافته است و بیشتر کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک بوده است.

وی همچنین برخورد با عمده فروشان مواد مخدر را جز برنامه های مهم نیروی انتظامی استان برشمرد و مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان و حفظ جامعه از آلودگی را جزو برنامه‌های خطیر نیروی انتظامی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه