English

دهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

دبیر همایش فرهنگ و مدیریت جهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هفته آینده بیست و چهارم و بیست و پنجم مرداد ماه دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می شود.

دهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پیمان فلسفی با بیان اینکه این همایش با حضور مدیران ارشد دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برگزار می شود افزود: برای اولین بار در سطح کشور با همکاری و مشارکت ۱۱ وزارتخانه و ۳۰ سازمان ، شرکت ها ، موسسات، دانشگاه ها برگزار می شود. وی همچنین خاطرنشان کرد: از هر وزارتخانه، سازمان و موسسه که طرح موفق جهانی که راهبرد موفقی در اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل دارد بررسی و ارزیابی شود و به کمیته طرح های موفق و اردوهای برتر همایش ارائه شود. دبیر این همایش یادآور شد: ترویج و نشر ارزش های فرهنگی و مدیریت جهادی کمک می کند که نسل های آینده با فرهنگ جهادی و از تجارب افرادی که در دفاع مقدس و دوران سازندگی بعد از انقلاب بیشتر آشنا شوند. پیمان فلسفی محتوای این همایش را به شرح زیر عنوان کرد:

  • تدوین فرهنگ های جهادی
  • بازآفرینی و الگوسازی و مدیریت جهادی
  • نقد و آسیب شناسی مدیریت جهادی

وی همچنین توضیح داد: اولین جشنواره فرهنگ مدیریت جهادی با مجوز گرفتن از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام مجوز این همایش و جشنواره را گرفته است. وی توضیح داد: ۶ کمیته براساس رویکردها و راهبردهای تعیین شده توسط شورای سیاست گذاری این همایش تشکیل شده که شامل کمیته های علمی، فرهنگی، هنری بررسی الگوهای طرح های موفق و همچنین کمیته بخش آموزش، اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه ها و همچنین پشتیبانی فعالیت های اجرایی این همایش را به عهده دارند.[caption id = " attachment _ ۹۱۴۹۳ " align = " aligncenter " width = " ۹۱۴ "] همایش مدیریت جهادی[/caption]

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه