English

نقش خبرنگاران در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان گفت: خبرنگاران در زمینه آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق عمل کرده‌اند.

نقش خبرنگاران در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، هادی تیزهوش‌تابان عصر امروز در جلسه اتاق بازرگانی گیلان با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی اظهار کرد: رسالت خطیر خبرنگار بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار با صداقت عمل می‌کنند، افزود: خبرنگاران، امروز روز پاسداشت قلم در عرصه اطلاع‌رسانی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان نقش خبرنگاران در تحقق اقتصاد مقاومتی را موثر و تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: خبرنگاران در زمینه آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق عمل کرده‌اند.

وی خبرنگار را چشم بینا و و زبان گویا و صادق جامعه خواند و گفت: نقش خبرنگار در آگاه‌سازی و افزایش سطح تفکر و خرد جمعی و آموزش همگانی جامعه انکارناپذیر است.

تیزهوش‌تابان حفظ و صیانت از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را مستلزم همراهی رسانه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: رسانه‌ها در کمک به رونق و توسعه اقتصادی کشور تلاش‌های مستمر و دلسوزانه‌ای دارند.

وی با تصریح بر اینکه سلامت فرهنگی، اقتصادی و فکری هر جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران است، خاطرنشان کرد: امانت‌داری، تعهد، دلسوزی و غیره از ویژگی‌های خبرنگار خوب است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه خبرنگاران طلایه‌دار آگاهی‌بخشی و نیک‌اندیشی جامعه هستند، متذکر شد: خبرنگاران جهادگران عرصه فرهنگ، دین و هنر هستند.

وی با قدردانی از تلاش و همراهی خبرنگاران با اتاق بازرگانی در انعکاس رویدادهای این اتاق، یادآور شد: امروز فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ اصحاب قلم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه