English

رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است

استاندار گیلان گفت: طی ۶ ماه آینده باید کارنامه‌‌ استان در راه‌اندازی مجدد تولید کارخانه‌های نیمه فعال مشخص شود.

رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است، گفت: طی ۶ ماه آینده باید کارنامه‌‌ی استان در راه‌اندازی مجدد تولید کارخانه‌های نیمه فعال مشخص شود.

محمدعلی نجفی برگزاری جلسات رفع موانع تولید در قالب اقتصاد مقاومتی را به منظور برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود: آمارها نشانگر تلاش مجموعه‌های مختلف استانی در جذب تولیدکنندگان به منظور بهره‌مندی از تسهیلات ستاد اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است، خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه آینده باید کارنامه‌‌ استان در راه‌اندازی مجدد تولید کارخانه‌های نیمه فعال مشخص شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه منتظر آمار و ارقام بهبود یافته استان در بخش اشتغال و رونق تولید هستیم، افزود: مدیران دستگاه‌ها، بانک‌ها و کارشناسان آنان باید این مسئله که امسال سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است را درک کرده و اهتمام ویژه از خود نشان دهند.

به گزارش موج، تا کنون در ۴۰ جلسه اصلی و ۳۳۰ جلسه فرعی کارگروه رفع موانع تولید ۱۰۸۴ مصوبه در خصوص پرداخت تسهیلات و حل مشکلات بانکی، مالیاتی، بیمه‌ی تأمین اجتماعی، فراهم کردن زیر ساخت‌های زیر بنایی نظیر آب، برق و گاز و حل اختلافات بین دستگاهی برای حمایت از تولیدکنندگان به تصویب رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه