English

تکمیل راه آهن قزوین - رشت ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه زیرسازی راه آهن رشت - قزوین بطول ۱۶۴ کیلومتر ۹۳ درصد پیشرفت کار دارد گفت: برای ساخت راه آهن رشت - قزوین تاکنون ۱۲۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

تکمیل راه آهن قزوین - رشت ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، نشست بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه راه آهن رشت - قزوین در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد.

نجفی در پایان این نشست که معاونین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر راه و شهرسازی نیز حضور داشتند با قدردانی از توجه رئیس جمهور به این پروژه راهبردی و اهتمام سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت راه و شهرسازی درخصوص اهتمام به موقع آن گفت: در این نشست مقرر شد تأمین اعتبار راه آهن رشت - قزوین به دلیل اهمیت راهبردی آن در تکمیل کریدور ریلی شمال - جنوب و یکی از مهمترین مصوبات سفر دکتر روحانی به گیلان بصورت ویژه انجام شود.

وی با بیان اینکه زیرسازی راه آهن رشت - قزوین بطول ۱۶۴ کیلومتر ۹۳ درصد پیشرفت کار دارد گفت: برای ساخت راه آهن رشت - قزوین تاکنون ۱۲۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: تکمیل راه آهن قزوین - رشت ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

نجفی گفت: در این نشست بر بهره‌برداری از باند برگشت ۳٫۲ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت - قزوین تا پایان مرداد و بهره برداری کامل از مسیرهای رفت و برگشت تا پایان آبان ماه تأکید شد.

وی درخصوص تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام هم گفت: در نشست مذکور تصمیم گرفته شد علاوه بر قانون بودجه، از محل مالیات بر ارزش افزوده نیز کمک اعتباری انجام پذیرد تا بیمارستان‌های آستارا، رضوانشهر، تالش، لاهیجان و لنگرود تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه