English

پروازهای قطر ایرویز به فرودگاه امام بدون وقفه در حال انجام است

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: هیچ مسافری در مسیر دوحه به تهران وبلعکس با محدودیت وجود پرواز مواجه نخواهد شد.

پروازهای قطر ایرویز به فرودگاه امام بدون وقفه در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی ، سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به ایران ضمن تکذیب آن اظهار داشت: پروازهای شرکت هواپیمایی قطر به تهران و بلعکس بدون وقفه در حال انجام می‌باشد. 

چلندری افزود: از ۳۱ مارس ( ۱۲ فروردین) که از نظر هواپیمایی وارد فصل تابستانی پروازها می‌شویم شرکت هواپیمایی قطر روزانه با دو پرواز برای مدت ۶ ماه آینده مجوز اخذ نموده و طی صحبت دوجانبه بدون وقفه این برنامه را انجام خواهد داد. 

 مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: هیچ مسافری در مسیر دوحه به تهران و بلعکس با محدودیت وجود پرواز مواجه نخواهد شد. 

چلندری عنوان کرد: شرکت هواپیمایی قطر بدلیل تنوع ناوگان  در فصولی از سال که با افزایش تعداد مسافر مواجه می‌شود از هواپیماهای با ظرفیت بیشتر(پهن پیکر) استفاده می‌نماید. 

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در ایام نوروز از ۲۴ اسفند لغایت ۱۰ فروردین قطر ایرویز ۲۱۵۸۳ مسافر را در قالب ۹۵ پرواز در مسیر دوحه تهران و بلعکس جابجا نموده است. 

چلندری خاطرنشان کرد: شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکتهای هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه