English

برف و کولاک محور ساوه به و بویین زهرا را مسدود کرد

محور ساوه به بوئین زهرا به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد.

برف و کولاک محور ساوه به و بویین زهرا را مسدود کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس پلیس راه استان مرکزی در این باره گفت: محور ساوه به بوئین زهرا به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده و تردد وسایط نقلیه در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سرهنگ محمد پورشمس افزود: به دلیل بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ استفاده کنند.

به دنبال بارش های امروز، تصادف زنجیره ای در محور اراک ـ قم به وقوع پیوست که ۷ مصدوم برجای گذاشت.

عصر امروز ۹ دستگاه خودروی سبک در محور قم به اراک حوالی شهر جدید امیرکبیر به هم برخورد کردند، این حادثه ۷ مصدوم بر جای گذاشت که پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت های پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

به گفته رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، پس از وقوع سانحه ترافیکی محور قم ـ اراک تا به این لحظه دو تصادف زنجیره ای دیگر نیز در پل های شهید آنجفی و شهید بختیاری اراک به وقوع پیوسته است.

برخورد زنجیره ای خودروهای سبک در پل شهید بختیاری در ساعت ۱۸:۴۲ و اعزام دو مصدوم به بیمارستان حضرت ولیعصر اراک و برخورد زنجیره ای خودروهای سبک در پل شهید آنجفی در ساعت ۱۹:۴۲ و اعزام دو مصدوم به بیمارستان حضرت ولیعصر، دو حادثه بعدی بوده که به دلیل لغزندگی خیابان ها در اراک رخ داده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه