English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان:

۲۲ مسافر اتوبوس از ریزش بهمن در گردنه خان بانه نجات یافتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: صبح امروز در گردنه خان بانه به علت ریزش بهمن سنگین تعدادی از مسافران گرفتار بهمن شدند، که با تلاش عوامل راهداری مسیر پاکسازی و مسافران نجات یافتند.

۲۲ مسافر اتوبوس از ریزش بهمن در گردنه خان بانه نجات یافتند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، فرزاد حسنی گفت: امروز در گردنه خان در محور بانه - سقز ریزش بهمن روی داد که با تلاش راهداری محور پاکسازی و به ۲۲ مسافر یک اتوبوس و چند دستگاه خودرو سواری دیگر با همکاری پلیس راه امداد رسانی شد.

وی با بیان اینکه همچنان برای گردنه خان ریزش بهمن محتمل است، افزود: در حال حاضر در محور دیواندره - سقز کولاک شدید گزارش شده و از مسافران درخواست داریم از ترددهای غیرضرور در این محور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: محور دیواندره - سقز نیز صبح امروز برای دقایقی مسدود شده بود که در حال حاضر بازگشایی شده است.

حسنی در ادامه از تداوم انسداد گردنه ژالانه خبر داد و ادامه داد: روز گذشته چندین بهمن سنگین در این گردنه رخ داد که ماشین آلات راهداری نیز گرفتار بهمن شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشده است، یادآور شد: راهداران برای بازگشایی گردنه در این محور حضور دارند و تردد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه