English

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد؛

لغو مجوز پرواز شرکت های هواپیمایی در صورت گران‌فروشی

مهرداد بذرپاش گفت :در حوزه بلیت هواپیما، صلاح مردم و ایرلاین ها بایدرعایت شود اما اگر ایرلاین گران‌فروشی کند بدون هیچ اغماضی مجوز پرواز شرکت هواپیمایی لغو می شود و تا آخر هم ایستاده ایم.

لغو مجوز پرواز شرکت های هواپیمایی در صورت گران‌فروشی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۸ پروژه در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: صنعت حمل و نقل صنعت گسترده‌ای است که بخش هوایی آن در صدر قرار داشته و مدام مورد قضاوت عموم مردم است. در نتیجه مدیریت آن باید همه جانبه باشد و اگر نگاه ما به صنعت ناقص باشد، آن وقت یک جاهایی از آن می لنگد.
وزیر راه و شهرسازی افزود:ما در صنعت حمل و نقل هوایی باید تسهیل را برای مردم به‌عنوان مشتریان اصلی این بخش ایجاد کنیم چراکه تصویر ذهنی مردم جزیی از صنعت است که می‌تواند پیش برنده یا بازدارنده باشد.
وی با اشاره به اینکه با وجود تحریم، خدا را شکر اتفاقات خوبی طی سالهای اخیر روی داده است ادامه داد: ما باید ناوگان را توسعه ناوگان دهیم چرا که یکی از مشکلات امروز حمل‌ونقل هوایی ناترازی عرضه و تقاضاست.
بذرپاش تصریح کرد: از تمام شرکتهای هواپیمایی می‌خواهیم هر کدام که امکان دارند واردات هواپیما را انجام دهند. در این مسیر از منابع وزارت راه و شهرسازی و تهاتر استفاده می‌کنیم. حتی اگر لازم باشد برای این کار مجوز هم می‌گیریم. یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت راه توسعه ناوگان است و هر مجوزی که لازم باشد برای این کار صادر خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: توسعه ناوگان در صدر اولویت‌های ماست و این‌نیاز  مشهود است اما محدودیت اطلاع رسانی داریم تا واردات ضربه نخورد.
به گفته وی فرودگاه نماد کشور است و مردم زحمات شما را با آنچه در فرودگاه‌ها می بینند قضاوت می کنند.
مهرداد بذرپاش ادامه داد:توسعه خدمات فرودگاهی یکی از ارکان اصلی مشتری مداری است، بنابراین باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم. طرح توسعه فرودگاه مهرآباد و احداث ترمینال یکصد هزارمتربعی باید با جدیت پیگیری شود. برای طرح توسعه این فرودگاه با نهادهای نظامی به توافقاتی رسیده‌ایم و هرکجا لازم باشد، زمین می‌دهیم و در این خصوص به سازمان ملی زمین و مسکن نیز دستور داده ایم.

وی تصریح کرد :در حوزه بلیت هواپیما ، صلاح مردم و ایرلاین ها بایدرعایت شود اما اگر ایرلاین گران‌فروشی کند بدون هیچ اغماضی مجوز پرواز شرکت هواپیمایی لغو می شود و تا آخر هم ایستاده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه