English

وزیر نفت:

۱۶۵۰ جایگاه سوخت کشور عملیات سوختگیری را آفلاین انجام می‌دهند

وزیر نفت در جمع خبرنگاران با تکذیب افزایش نرخ بنزین گفت: جایگاه‌های سوخت کشور ظرف دو ساعت آینده در مدار قرار خواهند گرفت و در حال حاضر سوختگیری آفلاین فعال است و هیچ تغییری در نرخ بنزین نداشته و سهمیه بنزین تمامی مشترکین محفوظ است.

1650 جایگاه سوخت کشور عملیات سوختگیری را آفلاین  انجام می‌دهند
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

،  وزیر نفت با حضور در یکی از جایگاه‌های سوخت با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند که به هیچ وجه موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، ابراز داشت: با توجه به تجربه هک در سال 1400، خوشبختانه سریعا مدارها در صدد رفع مشکل بر آمده و از همان ساعات اولیه جایگاه ها در مدار آفلاین قرار گرفتند.

جواد اوجی  با بیان اینکه پس از حمله سایبری امروز 60 درصد از جایگاه‌های سوخت غیرفعال شدند، تاکید کرد: تا حداکثر دو ساعت آینده در تلاشیم که رفع حمله هکری شود و تا آن زمان جایگاه‌ها به صورت دستی فعال شده‌اند و تا ساعت 14 امروز همه جایگاه‌های سوخت کشور به صورت آفلاین و دستی وارد مدار می‌شود.

وی تصریح کرد: این شیطنت های کورکورانه به دلیل ناکامی‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و دشمنان در جبهه های مقاومت صورت پذیرفته که خوشبختانه با تدابیری به موقع فناوری راه به جایی نبرد و از این بابت از اعتماد و صبوری مردم هم بسیار متشکریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه