English

در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد؛

نخستین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی

در راستای امضای تفاهم نامه همکاریهای مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مرکز اطلاعات مالی کشور در مبارزه با پولشویی، نخستین دوره آموزشی تخصصی مبارزه با پولشویی با همکاری و نظارت مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی در شیراز برگزار شد.

 نخستین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در نخستین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی 171 نفر ازمعاونین پشتیبانی، مسئولین امور مالی، پرسنل ذیحسابی، پرسنل مالی و مبارزه با پولشویی امور مجامع و شرکتهای زیر مجموعه بنیاد مسکن سراسر کشور حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مرکز اطلاعات مالی کشور در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم به امضا رسیده است. 

کسب درآمدهای نامشروع در روابط مالی مبهم و پولشویی یکی از تهدیدات مهم چرخه اقتصادی سالم است، لذا امروزه مبارزه با پولشویی یکی از مؤثرترین و کارآمدترین شیوه های مبارزه با فساد در امور اقتصادی است و بنیاد مسکن نیز به عنوان یکی از نهادهای انقلاب اسلامی در این زمینه گام های اساسی برداشته تا مانع از فعالیت افراد فاسد در مسیر پولشویی و کسب پول های کثیف در چرخه اقتصادی کشور شود.

بدون تردید مبارزه با پولشویی یکی از مؤثرترین و کارآمدترین شیوه های مبارزه با فساد در مجامع مختلف است و باید با استفاده از ظرفیت های قانونی مانع سو استفاده یک فرد مفسد و پول های ناشی از عمل مجرمانه در روابط اقتصادی شد تا افراد متخلف نتواند از پول های کثیف به دست آمده استفاده کنند و در این راستا با هدف مبارزه با پولشویی اولین دوره تخصصی آن با حضور 171 نفر از کارشناسان حوزه های مالی بنیاد مسکن با موفقیت در شیراز برگزار شد.

شایان ذکر است که امضای تفاهم نامه همکاری های بنیاد مسکن و مرکز اطلاعات مالی کشور در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نقطه عطفی در اجرای شفافیت های مالی در بنیاد مسکن است و امضای این تفاهم نامه نشان داد که بنیاد مسکن در مبارزه با تخلفات مالی و مبارزه با پولشویی به معنی واقعی مبارزه با فساد اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه