English

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد؛

انعقاد تسهیلات ۳۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن/تکمیل پروژه ها بعد از ۱۰ سال

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تا کنون ۳۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور قرارداد تسهیلاتی آنها منعقد شده و تا کنون ۷۰ هزار میلیارد تومان از منابع مالی برای اجرای این طرح پرداخت شده است.

انعقاد تسهیلات 310 هزار واحد نهضت ملی مسکن/تکمیل پروژه ها بعد از 10 سال

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مدیرعامل بانک مسکن در همایش بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن  در راستای تولید اشتغال، رونق ساخت و ساز و ایجاد آبادانی در کشور موثر است و برای تداوم این امر خواستار افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ هستیم.

عباس حسینی با بیان اینکه پروژه ۱۱۰۰ واحدی قرچک ورامین با تلاش‌های دولت سیزدهم پس‌از وقفه حدود ۱۰ ساله در یک سال گذشته تکمیل شد افزود:از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون بانک مسکن در تهران و سایر شهرها به بیش‌تر ۹۸ درصد از تعهدات خود عمل کرده و در بنا است تا در سال آتی این تعهدات پیگیری شود.

وی تصریح کرد: تا کنون ۳۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور قرارداد تسهیلاتی آنها منعقد شده و تا کنون ۷۰ هزار میلیارد تومان از منابع مالی برای اجرای این طرح پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن با مقایسه پرداخت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن توضیح داد: در نهضت ملی مسکن پرداخت‌ها با سپرده مردمی و منابع بانک مسکن پرداخت شد این در حالی است که در مسکن مهر با خط اعتباری بانک مرکزی پرداخت تسهیلات انجام شد این نشان می‌دهد طرح نهضت ملی مسکن موفقیت‌های بیشتری به دنبال دارد.

عباس حسینی بیان کرد: از بررسی این‌ها نتیجه می‌گیریم که اولین بخش شعار سال که حضرت آقا تعیین کردند، در بخش مسکن تحقق پیدا می‌کند. دومین بخش نیز مربوط به کنترل تورم است که در این راستا تحقیقات بانک مرکزی نشان می‌دهد که رشد تورم ناشی از تغییرات نرخ مسکن و اجاره بهاست و اگر بتوان عرضه مسکن را در کشور افزایش بدهیم، می‌توانیم در کنترل تورم هم به مسکن کمک بکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه