English

رئیس بنیاد مستضعفان:

باید خدمات بیمه‌ای متناسب با نیاز تهیدستان ارائه شود/ خدمات بیمه‌ای باید کف جامعه را به سمت بالا حرکت دهد

رئیس بنیاد مستضعفان در پاسداشت بیستمین سالگرد تاسیس بیمه سینا گفت: صنعت بیمه در کشور ما فاصله بسیاری با این صنعت در جهان دارد و همه افراد جامعه و بخصوص تهیدستان، نیازمند دریافت انواع خدمات بیمه‌ای هستند و این یک مسئولیت سنگین است.

باید خدمات بیمه‌ای متناسب با نیاز تهیدستان ارائه شود/ خدمات بیمه‌ای باید کف جامعه را به سمت بالا حرکت دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، رئیس بنیاد مستضعفان در پاسداشت بیستمین سالگرد تاسیس بیمه سینا گفت: صنعت بیمه در کشور ما فاصله بسیاری با این صنعت در جهان دارد و همه افراد جامعه و بخصوص تهیدستان، نیازمند دریافت انواع خدمات بیمه‌ای هستند و این یک مسولیت سنگین است چراکه با این تعریف باید سعی کنیم ریسک‌ها و مخاطرات زندگی شخصی و حرفه‌ای یکایک افراد جامعه و بالاخص اقشار ضعیف را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان، حسین دهقان در پاسداشت بیستمین سالگرد تاسیس بیمه سینا با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی بیشتر به مردم اظهار کرد: ما باید شاخص‌های دقیق و سختگیرانه‌ای را برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در افق آینده ترسیم کنیم تا با نگاه به این شاخص‌ها، با تمام تلاش به سمت آن حرکت کنیم و هیچگاه از وضع موجود احساس رضایت نکنیم چرا که اگرچه در مسیر رشد قرار داریم ولی این رشد برای ما قابل قبول نیست و سرعت حرکت ما، کیفیت خدمات ارائه شده به مردم و البته تنوع خدمات ما حتما می‌تواند بیشتر، بهتر و متنوع‌تر باشد.

وی با بیان اینکه بیمه، به معنای مدیریت ریسک است افزود: صنعت بیمه در کشور ما فاصله بسیاری با این صنعت در جهان دارد و همه افراد جامعه و بخصوص تهیدستان، نیازمند دریافت انواع خدمات بیمه‌ای هستند و این یک مسولیت سنگین است چراکه با این تعریف باید سعی کنیم ریسک‌ها و مخاطرات زندگی شخصی و حرفه‌ای یکایک افراد جامعه و بالاخص اقشار ضعیف را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در حال حاضر در دنیا حدود ۳۰۰ نوع خدمات بیمه‌ای ارائه می‌شود در حالیکه خدمات بیمه‌ای در ایران کمتر از ۲۰ خدمت است؛ لذا باید خدمات متناسب با نیاز افراد جامعه و گروه‌های مختلف به خصوص اقشار متوسط و ضعیف تعریف کنیم و در این مسیر به تعیین گروه‌های هدف و ارائه خدمات متناسب با نیاز آنها توجه ویژه داشته باشیم.

دهقان گفت: ما در صنعت بیمه باید متناسب با نیاز افراد و گروه‌های هدفمان که سطوح میانی و پایین جامعه است، خلق ارزش افزوده کنیم و این یک رسالت جدی است.

وی با تاکید بر اهمیت مطالعه محیط، شناخت نیازها و درک تغییرات در صنعت بیمه و لزوم توجه به جامعه هدف اضافه کرد: ویژگی متمایز ما در صنعت بیمه نسبت به سایر شرکت‌های بیمه باید این باشد که بتوانیم برای اقشار میانه و پایین جامعه‌مان خلق ارزش کنیم و باید علاوه بر نقشه راه خود به عنوان یک شرکت بیمه، یک نقشه حمایتی نیز ترسیم کنیم.

دهقان تاکید کرد: ما باید به این مساله مهم فکر کنیم که چطور می‌توانیم با ارائه خدمات خود در این حوزه، کف جامعه را به سمت بالا حرکت دهیم و این قطعا شدنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه