English

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی بیان کرد:

اجرای فاز دوم فرودگاه امام خمینی بعد از ۱۵ سال

چلندری گفت:فاز دو فرودگاه امام خمینی با سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی و پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته خواهد شد.

اجرای فاز دوم فرودگاه امام خمینی بعد از ۱۵ سال
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در آئین شروع عملیات عمرانی فاز 2 شهر فرودگاه‌های امام خمینی با بیان اینکه امسال شاهد آن بودیم که اعتراضات مسافری در ایام نوروز و در ایام سفرهای حج و عتبات تقریبا به صفر رسیده است گفت:فاز دو فرودگاه امام خمینی با سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی و پیمانکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته خواهد شد. 

سعید چلندری بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه ترمینال یک فرودگاه امام با همکاری نیروی انتظامی فرودگاه و واجا برای مسافران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ سال است که اجرای ترمینال فاز دو به جریان افتاده  اما انجام نشده بود افزود : خوشبختانه توانستیم با اقداماتی که انجام شد و همکاری و برگزاری  جلسات فشرده تیم کارشناسی دو شرکت سرمایه گذار چینی و پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخت این ترمینال را آغاز کنیم.

چلندری ادامه داد: ترمینال فاز توسعه ای فرودگاه410 هزار متر مربع است که در آن یک برج به ارتفاع 100 متر ساخته می‌شود.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به ساخت پل ارتباطی «هواپیما رو» بین اتوبان ساوه و قم گفت: با بهره‌برداری طرح توسعه فاز 2 فرودگاه امام با عنوان راهبردی‌ترین پروژه عمرانی کشور، زیرساخت جابجایی 35 میلیون مسافر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، کارهای اجرایی پروژه را قرارگاه خاتم الانبیا انجام می دهد و شرکت «هاکان» چین نیز موارد فنی، نظارت و تامین تجهیزات را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه