English

وزیر اقتصاد عنوان کرد؛

افزایش دسترسی به تسهیلات بانکی و عدالت‌گستری در اقتصاد

وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران، در حاشیه همایش مدیران ارشد بانکی، اظهار کرد: دسترسی طبقات مختلف مردم و عدالت‌گستری در تسهیلات و خدمات بانکی یکی از اهداف دولت است.

افزایش دسترسی به تسهیلات بانکی و عدالت‌گستری در اقتصاد

به گزارش خبرگزاری موج، در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش مدیران ارشد بانک ملت، سید احسان خاندوزی توضیح داد که یکی از اهداف مهم دولت و تأکید رئیس جمهور، دسترسی برابر طبقات مختلف مردم به تسهیلات و خدمات بانکی است.

وی افزود که در ادبیات جهانی به شاخص‌های شمول مالی توجه ویژه‌ای شده است که به کمک آن، گروه‌های مختلف در سرتاسر کشور به شبکه تامین مالی متصل شوند.

خاندوزی تأکید کرد که این روند در بانک ملت به خوبی پیاده‌سازی شده و به نظر می‌رسد عاملی موثر برای رضایتمندی عموم مردم و طبقات مختلف در شهرها و روستاهای کشور باشد.

وزیر اقتصاد اعلام کرد که استفاده از پیشخوان‌های دولت در تمام استان‌ها به عنوان یک ابتکار سیاستی بسیار مؤثر است که به مردم این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به شعبه بانکی در آن منطقه، خدمات بانکی را دریافت کنند.

خاندوزی اظهار داشت که برای رفع نیازهای مردمی و توسعه اقتصاد کشور، شبکه بانکی بسیار مهم است و امیدوار است که با قدرت و محکمی ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه