English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

گام های موثر بانک کشاورزی برای مشارکت در تامین مالی پروژه های کشور

مسئولیت اجتماعی یکی از وظایف و خدماتی است که تمامی بنگاهها، شرکت ها، سازمان ها و ... در قبال جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... دارند و بانک کشاورزی در راستای عملیاتی کردن این وظیفه تلاش دارد تا برای تامین مالی پروژه های بزرگ وارد عمل شود.

گام های موثر بانک کشاورزی برای مشارکت در تامین مالی پروژه های کشور

به گزارش خبرنگار  اقتصادی خبرگزاری موج، بر کسی پوشیده نیست که تمامی شرکت ها و بنگاه  ها باید ما به ازای سودآوری در قبال جامعه خود را موظف دانسته و نسبت به رفع مشکلات کلان دغدغه مند بوده و برای رفع آنها آستین ها را بالا بزنند.

در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که برای ایجاد مشاغل واقعی جدید و صیانت از مشاغل موجود وجود دارد، لازم است تا برای رفع این مشکل پروژه های جدید و بزرگ تعریف و اجرایی شود تا بتوان فرصت های شغلی جدید ایجاد کرد و یا از فرصت های شغلی موجود صیانت کرد.

بدون تردید هدف از تامین مالی پروژه ها ابتدا ایجاد مشاغل دایم و موقت جدید است و در نهایت باید اجرای این طرح ها منتج به نتیجه ای مثبت برای جامعه شده و بخشی از نیازهای اصلی مردم را تامین کند.

بانک کشاورزی نیز در راستای تحقق به وظیفه اصلی خود در قبال جامعه تلاش کرده تا بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را در قالب سرمایه گذاری در پروژه های کلان اجرایی کند.

بانک کشاورزی در تامین مالی حوزه غذا و دارو تجارب موفقی در بخش ارزی و بین المللی داشته است.همچنین این بانک  از آمادگی لازم برای مشارکت در اجرای پروژه های کلان ملی و طرح های بشردوستانه برخوردار است به همین دلیل برای ورود به عرصه های تامین مالی برای پروژه ها و کمک های بشردوستانه از کفایت لازم برخوردار است.

بانک کشاورزی تا کنون اقدامات موثری در زمینه اجرای طرح های بشردوستانه و تامین مالی برای پروژه های کشور انجام داده است که می توان به  تامین مالی این شرکت برای پروژه های احداث آزمایشگاه مرجع آب، خاک و سنجش انطباق استانداردهای وارداتی کالاهای گمرکی توسط بانک کارگزار بین المللی با عاملیت بانک کشاورزی و با همکاری دانشگاه تهران اشاره کرد.البته این بانک تلاش می کند از تجارب ارزنده خود برای پیشبرد سایر پروژه های ملی نیز استفاده کند.

در این باب، مدیرعامل بانک کشاورزی معتقد است که اعتبار و اعتماد بانک کشاورزی در عرصه های بین المللی نتیجه نود سال قدمت و خدمت صادقانه، تجارب موفق و رسالت این  بانک در تحکیم پایه های امنیت غذایی است.با بهره گیری از توان بالا و ظرفیت های بانک کشاورزی، گام های موثری برای پیشبرد پروژه های مهم در حوزه غذا، دارو و گسترش بانکداری سبز در کشور برداشته می شود.

حضور موثر بانک کشاورزی برای تامین مالی  پروژه های کلان ملی می تواند علاوه بر تسهیل روند اجرایی گامی در راستای کاهش واردات مواد غذایی کشور و خروج ارز از کشور باشد.

بانک کشاورزی می تواند با تامین مالی پروژه ها و اجرای طرح های بشردوستانه دریچه از امید را به روی مردم باز کرده و منجر به این شود تا شرایط برای مردم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، معیشتی و ... تسهیل شود.همچنین اگر این بانک حضور گسترده تری نسبت به گذشته برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی داشته باشد علاوه بر ایجاد اشتغالزایی و تامین معیشت مردم می تواند مانعی در مسیر خروج ارز از کشور ایجاد کرده و با تامین به اندازه محصولات کشاورزی امکان صادرات محصولات کشاورزی را تسهیل و تسریع کند.

بدون تردید مواهب حضور بانک کشاورزی برای تامین مالی پروژه های بزرگ به خصوص در بخش کشاورزی می تواند نصیب همگان شود و گامی در راستای کاهش وابستگی کشور در حوزه حساس تامین امنیت غذایی به سایر کشورها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه