English

بنا بر بیانیه وزارت جهاد کشاورزی؛

مرجع رسمی تعیین قیمت محصولات اساسی کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی است

روابط‌ عمومی وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: مرجع رسمی تعیین و ابلاغ قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی، شورای عالی قیمت‌گذاری به ریاست وزیر است.

مرجع رسمی تعیین قیمت محصولات اساسی کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج، روابط‌ عمومی وزارت جهادکشاورزی در واکنش به اظهارنظر و بیان غیررسمی قیمت محصولات از سوی برخی افراد و رسانه‌ها، اعلام کرد: مرجع رسمی تعیین و ابلاغ قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی، شورای عالی قیمت‌گذاری به ریاست وزیر است.

مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای در پاسخ به اظهار نظر برخی افراد حقیقی و حقوقی در مورد قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی و پیش دستی در اعلام قیمت این قبیل محصولات از جانب افراد و رسانه‌ها درخواست کرد که از اظهارنظر و بیان غیررسمی قیمت محصولات اساسی کشاورزی خودداری کنند.

وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: مرجع رسمی تعیین و ابلاغ قیمت مصوب محصولات اساسی کشاورزی، شورای عالی قیمت‌گذاری به ریاست محمد علی نیکبخت، وزیر جهادکشاورزی است.

در این اطلاعیه آمده است: به این وسیله از همه رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی درخواست دارد از اظهار نظر شتاب‌زده و اعلام قیمت‌ غیررسمی خودداری کنند. بر اساس قانون؛ ابلاغ قیمت مصوب توسط وزیر جهادکشاورزی در موعد مقرر به اطلاع می‌رسد و هر گونه گمانه‌زنی و طرح قیمت از سوی سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد وجاهت است و اسباب آشفتگی اذهان کشاورزان و جامعه را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه