English

سید جواد ساداتی نژاد:

باید تا پایان ۱۴۰۰ تمام استان ها توزیع را هوشمند انجام دهند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی به دنبال توزیع هوشمند محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی است و باید تا پایان ۱۴۰۰ تمام استان ها توزیع را هوشمند انجام دهند.

باید تا پایان ۱۴۰۰ تمام استان ها توزیع را هوشمند انجام دهند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: انتظار ما در وزارت جهاد کشاورزی این است که قرارگاه امنیت غذایی در تمام استان ها تشکیل شود. این قرارگاه باید به یک مجموعه قدرتمند در استان ها تبدیل و تمام موضوعات کشاورزی در این قرارگاه تصویب شود، مهم ترین بخش در تنظیم بازار، قرارگاه امنیت غذایی است و روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها به این قرارگاه در استان خود هویت و جهت می دهند.

ساداتی نژاد ادامه داد: قرارگاه امنیت غذایی مصوب ستاد اقتصادی دولت است و قرارگاه استانی امنیت غذایی هم مصوب ستاد تنظیم بازار است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت کشور، مسئولیت کل زنجیره از مزرعه تا سفره و بازار رسانی و کنترل بازار به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است.

به گفته او، سازمان مرکزی تعاون روستایی به دنبال توزیع هوشمند محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی است و باید تا پایان ۱۴۰۰ تمام استان ها توزیع را هوشمند انجام دهند.

ساداتی نژاد گفت: تعاون روستایی در تلاش است تا توزیع میوه شب عید در استان تهران به صورت هوشمند انجام شود و امیدواریم در استان ها هم هر چه سریع تر توزیع هوشمند را با سامانه های استانی آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه