English

پست انتقال برق باغستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

صبح امروز با حضور وزیر نیرو پست برق ۴۰۰ به ۶۳ کیلو ولت باغستان با استفاده حداکثری از توان اجرایی متخصصان داخلی به بهره‌برداری رسید.

پست انتقال برق باغستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، بنا بر این گزارش پست برق باغستان نخستین پست برق ۴۰۰ کیلوولت در استان البرز است که شبکه برق شهر کرج را به شبکه برق ۴۰۰ کیلوولت سراسری متصل می‌ کند و نقش مهم و تاثیر گذاری در تامین برق پایدار و مستمر در بخش های صنعتی، تجاری و مسکونی خواهد داشت.

این پروژه که در زمینی به مساحت هفت هکتارعملیاتی شده است،در سطح ولتاژی ۴۰۰.۶۳ کیلوولت با یک ترانسفورماتور ۲۰۰ مگاولت‌آمپری و ۶ فیدر خروجی ۶۳ کیلو ولت از طریق ۲ خط شهید رجایی و ورد‌آورد به شبکه سراسری ۴۰۰ کیلوولت کشور متصل شده است.

با بهره‌برداری از این پروژه مهم که شامل ۵ بی کامل 400 کیلوولت و ۸ بی کامل 63 کیلوولت است، ظرفیت شبکه فوق توزیع در کلانشهر کرج و غرب شهرستان کرج و همچنین ظرفیت لازم در شهرک‌های صنعتی استان البرز ارتقا خواهد یافت.

از دیگر اهداف و ثمرات این پروژه مهم، افزایش امنیت، پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، افزایش ظرفیت شبکه فوق‌توزیع غرب شهرستان کرج و ایجاد ظرفیت لازم برای افزایش ظرفیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه