English

معاون سازمان خصوصی‌سازی:

می‌توانستیم هیات مدیره سرخابی‌ها را همین امروز معرفی کنیم اما وزارت ورزش نخواست

معاون رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: می‌توانستیم امروز اعضای هیات مدیره دو باشگاه را معرفی کنیم اما با درخواست وزارت ورزش چند روز مجمع به تعویق افتاد تا هماهنگی بیشتری صورت بگیرد.

می‌توانستیم هیات مدیره سرخابی‌ها را همین امروز معرفی کنیم اما وزارت ورزش نخواست

به گزارش خبرگزاری موج، میثم پیله فروش،‌ معاون رئیس سازمان خصوصی سازی درباره مباحث مطرح شده در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود مجمع باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اعضای هیات مدیره ۳۰ اردیبهشت برگزار شود اما با درخواست وزارت ورزش برگزاری مجمع تا پایان لیگ و جام حذفی به تعویق افتاد و به ۱۶ خرداد موکول شد. از ۲۷ فروردین بعد از اینکه وزیر اقتصاد برگزاری مجامع دو باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی تفویض کرد جلسات هیات نظارت بر فرآیند واگذاری دو باشگاه با حضور وزارت ورزش شکل گرفت.

وی افزود: اولین دستور کار این هیات برگزاری جلسات مصاحبه با داوطلبان هیات مدیره بود. نزدیک به ۳۰ نفر داوطلب رزومه ارائه کردند و در جلسات مصاحبه شرکت داشتند که برخی جلسات بیش از یک ساعت به طول انجامید. ۷ یا ۸ جلسه برگزار شد و نمایندگان وزارت ورزش نیز در برخی جلسات حضور داشتند.

معاون سازمان خصوصی سازی افزود: از نظر سازمان خصوصی سازی جمع بندی حاصل شد و می‌توانستیم امروز اعضای هیات مدیره دو باشگاه را معرفی کنیم اما با درخواست وزارت ورزش چند روز مجمع به تعویق افتاد تا هماهنگی بیشتری صورت بگیرد. ان‌شاءالله صبح ۲۱ خرداد مجمع استقلال و بعد از ظهر همان روز مجمع پرسپولیس برای معرفی اعضای هیات مدیره برگزار خواهد شد.

وی درباره احتمال ماندن درویش در تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکشنبه همه این مسائل شفاف سازی خواهد شد. هماهنگی‌های لازم با وزیر ورزش صورت می‌گیرد. ان‌شاءالله در فضای کاملا برادرانه و دوستانه پیش می‌رویم تا هر چه زودتر به تفاهم های لازم برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه