English

وزیر اقتصاد و دارایی در سنندج:

شعبه بانک ایرانی هفته آینده در سلیمانیه عراق راه اندازی می‌شود / کمبود نیرو در بانک ها و گمرک را جبران می‌کنیم

وزیر اقتصاد از ایجاد شعبه بانک ملی در سلیمانیه عراق در هفته آینده خبر داد و گفت: امسال 150 میلیارد تومان قرض‌الحسنه به کردستان اختصاص می‌یابد.

شعبه بانک ایرانی هفته آینده در سلیمانیه عراق راه اندازی می‌شود / کمبود نیرو در بانک ها و گمرک را جبران می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در راستای احترام به اعتقادات مردم و تمایل به استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه، امسال ۱۵۰ میلیارد تومان قرض‌الحسنه به کردستان اختصاص می‌یابد.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در نشست با مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک‌های استان کردستان، اظهار داشت: انتظار می‌رود با تلاش بیشتر در جهت انجام وظیفه حوزه کاری خود عمل کنید، چرا که برخی از استان‌ها از جمله کردستان میراث‌دار کم‌توجهی‌های از قبل بوده و جبران عقب‌ماندگی‌ها، زمان‌بر است.

وی جدی گرفتن اجرای قانون را ضروری دانست و گفت: باید حساب شرکت‌هایی که در استان فعالیت کرده به خود استان بازگردد. پذیرفته نیست شرکت‌ها از زیرساخت‌ها و امتیازات کر ستان استفاده کرده، اما در ادای دین خود کوتاهی کنند.

وی از آمادگی برای بخشودگی دیرکرد تسهیلات خبر داد و افزود: مبدهکاران به شرط پرداخت 6 درصد، مشکلی در بخشودگی جرائم آنان نداریم.

خاندوزی بر ضرورت اجرای قانون مولدسازی تاکید کرد و بیان کرد: باید دستگاه‌هایی که به بهانه‌های مختلف از قانون سر باز زده و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده، شناسایی و از ادامه این روند جلوگیری شود، چرا که این قانون به عنوان یک اهرم جلوبردن طرح‌‌های عمرانی تصویب شده و تصمیم حاکمیت است.

وی بیان کرد: باید برای اتمام پروژه‌های زنگ زده و کلنگ‌خورده سالیان گذشته، از این اموال مازاد و دارایی‌های راکت بر روی زمین مانده و بی‌خاصیت استفاده و به رور برسد تا منابع مالی جبران شود.

وزیر اقتصاد درباره دغدغه کمبود نیرو در بانک‌ها و گمرکات خاطرنشان کرد: دنبال جذب سهمیه و مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم تا این مشکل برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه