English

وزیر اقتصاد در بیان دستاوردهای سفر به سوریه:

موانع مالی، بیمه‌ای و گمرکی صادرکنندگان و شرکت‌های ایرانی به سوریه برداشته می‌شود

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم گفت: جدای از تفاهم‌نامه‌ای که در حضور روسای جمهوری ایران و سوریه به امضا رسید در دیدارهای خوبی که با وزیر اقتصاد، وزیر مالیه و رئیس بانک مرکزی داشتم توافق شد برخی موانع مالی، بیمه‌ای و گمرکی صادرکنندگان و شرکت‌های ایرانی به سوریه برداشته شود.

موانع مالی، بیمه‌ای و گمرکی صادرکنندگان و شرکت‌های ایرانی به سوریه برداشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه هیات همراه عالی رتبه سیاسی و اقتصادی با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سوریه به سر می‌برد،  سفر رئیس‌جمهور به سوریه را آغازگر اتفاقات خوب اقتصادی دانست و گفت: در دیدارهای خوبی که با وزیر اقتصاد، وزیر مالیه و رئیس بانک مرکزی داشتم توافق شد برخی موانع مالی، بیمه‌ای و گمرکی صادرکنندگان و شرکت‌های ایرانی به سوریه برداشته شود.

سید احسان خاندوزی تاکید کرد: این نخستین سفر یک مقام عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران پس از ۱۲ سال به سوریه از زمان شروع جنگ تجزیه‌طلبان و پیروزی جریان مقاومت بود. سفر رئیس‌جمهور به سوریه شروع چند اتفاق اقتصادی خوب است که به نظر می‌رسد دوره جدید اقتصادی را رقم خواهد زد.

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم ادامه داد: جدای از تفاهم‌نامه‌ای که در حضور روسای جمهوری ایران و سوریه به امضا رسید در دیدارهای خوبی که با وزیر اقتصاد، وزیر مالیه و رئیس بانک مرکزی داشتم توافق شد برخی موانع مالی، بیمه‌ای و گمرکی صادرکنندگان و شرکت‌های ایرانی به سوریه برداشته شود.

خاندوزی افزود: توافقات خوبی صورت گرفت و اصرار کردیم این توافقات مکتوب شود تا بلافاصله بعد از بازگشت رئیس‌جمهور رسمی و اجرایی شود تا راه را برای شرکتهای ایرانی و به ویژه شرکتهای دانش بنیان باز کنیم تا در دوره تعاملات اقتصادی از این ظرفیت‌ منطقه ای برای رشد صادرات کشورمان استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه