English

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

بانکها کلید اصلی مهار تورم و رشد تولید هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رشد تولید را در گرو تدابیر نظام بانکی دانست و تأکید کرد: محور پرداخت تسهیلات در مسیر رشد تولید باید تسهیل شود.

بانکها کلید اصلی مهار تورم و رشد تولید هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سیدصولت مرتضوی در نخستین همایش سراسری هم‌اندیشی  آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران اظهار داشت: مخاطب اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید ( مهار تورم و رشد تولید ) همه آحاد جامعه به‌ویژه مسوولین هستند تا با تلاشی مضاعف به مؤلفه‌های تعریف‌شده در مهار تورم و رشد تولید در کشور دست یابیم.

وی از بانک ها به‌عنوان یکی از عناصر کلیدی مهار تورم و رشد تولید در کشور نام برد و افزود: افزایش رشد تولید موجب کاهش هزینه‌های تمام‌شده کالا می‌شود و در نهایت روند کاهشی تورم را ممکن می‌سازد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علت تورم کشور را رشد نقدینگی و افزایش پایه‌پولی عنوان کرد و گفت: دولتمردان و به‌ویژه مدیران نظام بانکی کشور باید مراقب افزایش پایه‌پولی و خلق پول بدون پشتوانه باشند.

مرتضوی وظیفه اصلی نظام بانکداری را امانت‌داری اموال ملت دانست و تصریح کرد: بانک رفاه کارگران ، متکثرترین بانک کشور است که تقریباً نزدیک به ۵۰ میلیون کارگر ایرانی ذی‌نفع دارد.

وی تأکید کرد: محور اصلی سرمایه‌گذاری‌های بانک رفاه باید در مسیر افزایش اشتغال و رشد تولید باشد.

وزیر تعاون به برخورد مناسب و محترمانه با مردم تأکید کرد و بزرگ ترین سرمایه کشور را مردم دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه