English

وزیر راه و شهرسازی:

عربستان برای برقراری ۳ پرواز در هفته در خواست رسمی داد

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: طی روزهای اخیر درخواست رسمی از هواپیمایی کشور عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته (خارج از پروازهای حج) توسط سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد.

عربستان برای برقراری ۳ پرواز در هفته در خواست رسمی داد

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد بذرپاش با اشاره به ازسرگیری روابط دیپلماتیک بر مبنای دیپلماسی منطقه‌ای و بر اساس اصل حسن همجواری، اظهار داشت: طی روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته از ایران خارج از پروازهای حج دریافت شد.

وی افزود: پیش از این دو کشور در زمینه اجرای موافقت‌نامه عمومی همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، فنی، علمی و... اراده قاطع خود را برای به‌کارگیری تمامی تلاش‌ها برای تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام کرده‌اند و بر این اساس برای گسترش همکاری‌ها، برقراری پروازهای ایران و عربستان علاوه بر پروازهای حج مدنظر قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر لزوم تقویت دیپلماسی منطقه‌ای گفت: سازمان هواپیما یی وزارت راه و شهرسازی بر اساس وظایف ذاتی خود، تمام مساعی خود را برای برقراری پروازها میان ایران و عربستان به کار خواهد بست.

بذرپاش یادآوری کرد: همچنین از ماه‌ها قبل برای انجام مطلوب پروازهای حجاج کلیه هماهنگی با هواپیمایی کشوری عربستان صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه