English

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل خبر داد

یک ایرباس ۳۲۰ در مذاکرات به شکل رایگان دریافت کردیم

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل با بیان اینکه در طول دو سال گذشته ایران ایر و مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیگیری‌های قابل توجهی برای به ثمر نشستن مذاکرات خرید هواپیما داشته‌اند، اعلام کرد: ما در جریان قطعی کردن قراردادها بیشترین تخفیف را دریافت کردیم و در این بین در آخرین لحظات ورود یک ایرباس ۳۲۰ به کشور به شکل رایگان قطعی شد.

یک ایرباس ۳۲۰ در مذاکرات به شکل رایگان دریافت کردیم

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر فخریه کاشان در مراسم تودیع و معارفه مدیران ایران ایر با بیان این مطلب توضیح داد: آنچه بیشترین اهمیت را در طول دو سال گذشته داشت همکاری‌های همه‌جانبه تمام طرف‌های ایرانی برای به نتیجه رسیدن توافق‌ها بود. در این بین یکی از اصلی‌ترین مسائل گرفتن بیشترین تخفیف از ایرباس برای هواپیماهای جدید بود که خوشبختانه تمام تخفیف‌های ممکن برای ایران لحاظ شد.

وی ادامه داد: در تمام طول مذاکرات مدیرعامل ایران نقشی اساسی در مذاکرات ایفا می‌کرد که در آخرین گام ایشان در جریان مذاکرات نهایی با مدیرعامل ایرباس یک هواپیمای ایرباس ۳۲۰ را به شکل رایگان به توافق ایران اضافه کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل با بیان اینکه در جریان مذاکرات طرف ایرانی تلاش کرد بیشترین امتیازات را دریافت کند، عنوان کرد: امروز ما باید تلاش کنیم که این توافق و قراردادهای مهم پابرجا بماند و به مرحله اجرا برسد. ما توانستیم سد سنگین تحریم‌ها را بشکنیم و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی