English

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور:

سهمیه وصولی ادارات، متناسب با شرایط واقعی استان‌ها تنظیم می‌شود

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سهمیه وصولی ادارات کل، متناسب با ظرفیت‌ها و شرایط واقعی استان‌ها تعیین و تنظیم می‌شود.

سهمیه وصولی ادارات، متناسب با شرایط واقعی استان‌ها تنظیم می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه سهمیه وصولی ادارات کل، متناسب با ظرفیت‌ها و شرایط واقعی استان‌ها تعیین و تنظیم می‌شود، گفت: افزایش وصولی‌ها باید با توجه به جمیع سیاست‌های سازمان و متناسب با شرایط واقعی استان‌ها صورت گیرد.

داود منظور، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه بررسی درآمد‌های مالیاتی که به منظور بررسی نتایج حاصل از تحقق درآمد‌های پیش بینی شده ادارات کل و مباحثی از قبیل بررسی تعداد کل فرم تبصره ماده (۱۰۰) دریافتی در عملکرد سال ۱۴۰۰ تشکیل شده بود در خصوص وصول درآمد‌های سال آینده گفت: افزایش وصولی‌ها باید با توجه به جمیع سیاست‌های سازمان نظیر اعتماد به مؤدیان، کمک به تولید، رونق کسب‌وکار و متناسب با شرایط واقعی استان‌ها و در نظر گرفتن معیارهایی، چون ظرفیت‌های مالیاتی، حمایت از مشاغل خرد، برخورد با متخلفین و شناسایی فراریان مالیاتی صورت پذیرد.
منظور در حاشیه این جلسه از توزیع همکاران اداره کل ارزش افزوده شهر و استان تهران در ادارات کل شهر و استان تهران جهت استفاده مؤثر از ظرفیت همکاران و تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌های این بخش و همچنین تشکیل دفتر نظارت بر اجرای ارزش افزوده در ستاد سازمان خبر داد.
لازم به ذکر است جلسات ستاد درآمد‌های مالیاتی به صورت منظم و در راستای بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد ادارات کل در تحقق سهمیه وصولی همراه با ارائه گزارش اقدامات و دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های مدیران صف و ستاد جهت پیشبرد هرچه مطلوب‌تر امور محوله و تحقق شایسته اهداف برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه