English

رییس مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیاتی بیان کرد؛

استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی برای قوام بخشی در مقابل تکانه

مهدی موحد بک گفت: استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی برای بررسی ساختارهای حاکمیتی برای قوام بخشی در مقابل تکانه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی برای قوام بخشی در مقابل تکانه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، رییس مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیاتی در همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند هدف عمده در این همایش دنبال می شود، گفت: استفاده از الگوی اقتصادی برای بررسی ساختارهای حاکمیتی و قوام بخشی در مقابل تکانه از مهمترین اهداف این همایش است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مهدی موحد بک با بیان اینکه با تکیه بر جریان نخبگانی مسأله تصمیم گیری مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی تقویت شود، افزود: رویکرد حاکم بر همایش کنونی تا حدودی متفاوت از همایش های دیگر است، در واقع به جای تمرکز بر مقاله نویسی به دنبال ایجاد فضا برای توصیه های عملیاتی خارج از چارچوب های کلیشه ای است.

او با تاکید بر اینکه پژوهش های مطرح شده در همایش پس از بررسی تبدیل به طرح های سیاستی خواهد شد، گفت: اعضای کمیته علمی گزارش های نهایی را بعد از داوری نهایی و از برگزیدگان طرح های سیاستی تقدیر خواهد شد.

موحد بک با بیان اینکه ۸ نشست تخصصی در موضوعات مختلف مالیاتی اجرا خواهد شد، گفت: بحث یکپارچگی سیاست اقتصادی با مشارکت اندیشکده های مختلف بررسی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی