English

بانک ایران زمین حامی و پشتیبان کار آفرینان و تولید کنندگان

بانک ایران زمین با ارائه طرح تسهیلاتی انتخاب ایران زمین (تسهیلاتی به انتخاب تو) از سال گذشته به یاری تولید کنندگان و کارآفرینان آمد تا با ارائه خدمات متناسب بتواند حرکت چرخ تولید و به تبع اقتصاد کشور را شتاب بخشد.

بانک ایران زمین حامی و پشتیبان کار آفرینان و تولید کنندگان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، به باور برخی از کارشناسان حوزه اقتصادی حمایت از تولید در بسیاری از کشورهای توسعه یافته خوب است ولی در کشور کافی نبوده و و باید مسئولین با ایجاد زیرساخت، ارائه تسهیلات و موارد تشویقی به رشد و ارتقای کارآفرینی در کشور کمک کنند.

به همین خاطر نیاز است بانک ها و موسسات مالی داخل کشور در خدمت تولید قرار بگیرند و با ارائه بسته های تشویق متعدد به رشد تولید و چرخه اقتصاد کشور کمک کنند.

بانک ایران زمین با هدف ارتقای ارزش کارآفرین در جامعه و شعار "ایران زمین خانه ماست" تسهیلات و خدماتی متعددی را عرضه کرده تا با حمایت افراد بیشتر، حلقه کارآفرینی در کشور را بیش از روزهای گذشته گسترده کند.

در واقع بانک ایران زمین، با ارائه طرح تسهیلاتی انتخاب ایران زمین (تسهیلاتی به انتخاب تو) از سال گذشته به یاری تولید کنندگان و کارآفرینان آمد تا با ارائه خدمات متناسب بتواند حرکت چرخ تولید و به تبع اقتصاد کشور را شتاب بخشد.

در این طرح نرخ سود سالیانه تسهیلات بین ۱۰ تا ۱۸ درصد به انتخاب مشتری و تسهیلات تا سقف ۱ میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت به مشتریان ارائه می شود.

نحوه محاسبه سود و اقساط تسهیلات

  • نرخ توجیهی سود تسهیلات براساس میانگین سپرده گذاری: ۱۰درصد الی ۱۸ درصد به صورت سالیانه است.
  • حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰ میلیون ریال است.
  • حداکثر مبلغ تسهیلات ۱ میلیارد ریال است.
  • حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت ۳ ماه (محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح) است.
  • امکان واریز و برداست از سپرده وجود دارد.
  • حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات ۲ ماه است.
  • اخذ وثیقه طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست های اعتباری بانک صورت می گیرد.
  • سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام خواهد شد.

همچنین این بانک در جهت ایجاد اشتغال و به عنوان پشتیبان از سرمایه ملی، با بازدید از مزرعه پرورش شتر مرغ، مجتمع کارتن سازی امینی اصفهان، نخستین پالایشگاه خصوصی فرآورده های نفتی البرز، صنایع شیمیایی کرمان، کارخانجات تن ماهی و فرآوری پسته و... ظرفیت‌های تولید ملی را بررسی و حمایت خود از آنان را اعلام کرد.

در حقیقت، بانک ایران زمین در ایامی که هزینه های تولید با وجود تورم روز به روز افزایش می یابد به یاری تولید کنندگان آمده و توانسته برخی از واحدهای تولیدی را از ورطه ورشکستگی نجات دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه