English

توجه ویژه بانک ایران زمین در نهادینه سازی مسئولیت های اجتماعی

بانک ایران زمین با شعار"ایران زمین خانه ماست" توانسته با حضور و بروز خود در عرصه مسئولیت های اجتماعی تصویر مثبتی از برند خود ایجاد و به تبع آن عملکرد اقتصادی خود را بهبود بخشد.

توجه ویژه بانک ایران زمین در نهادینه سازی مسئولیت های اجتماعی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، بانک ها درکنار فعالیت های مالی خود همواره، نقشی کلیدی در نهادینه سازی مسئولیت های اجتماعی در جامعه دارند، در واقع بانک ها و بنگاه های اقتصادی با حضور در این عرصه می توانند اثرات بلند مدتی در تصویر اجتماعی پایدار جامعه برجای بگذارند.

در واقع اهمیت نقش بانک ها به عنوان تسهیلگر و محرک چرخ های اقتصادی کشور، در جریان اندازی حرکت فکری مسئولیت های اجتماعی مهم و ارزشمند است و با حضور در این عرصه می توانند نگاه مشتریان از لایه اقتصادی و منفعت طلبی را ترمیم بخشند.

بانک ایران زمین نیز با شعار"ایران زمین خانه ماست" توانسته با حضور و بروز خود در عرصه مسئولیت های اجتماعی تصویر مثبتی از برند خود ایجاد و به تبع آن عملکرد اقتصادی خود را بهبود بخشد.

بانک ایران زمین به عنوان بنگاهی سرآمد در چرخه اقتصاد کشور، علاوه بر ایفای مسئولیت های تعریف شده، مشارکت در حل مسائل مختلف جامعه در چارچوب رعایت اصول مسئولیت های اجتماعی را نظیرحمایت از سازمان های مردم نهاد مانند کمیته امداد و بهزیستی، همکاری با سازمان محیط زیست و سازمان جنگل ها در راستای حفظ منابع آب_جنگل_ کاهش مصرف انرژی، مشارکت در ساخت مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم و آسیب دیده، ساخت مرکز تجمیعی واکسن کرونا درایام پاندمی را در دستور کار خود قرار داده است.

بانک ایران زمین با وجود اقدامات انجام شده در این حوزه، شناسایی استراتژی های مورد نیاز بازار امروز و حرکت دادن برنامه مسئولیت های اجتماعی به سمت آن را وظیفه خود می داند، چراکه اگر نقش بانک ها در اینگونه خدمات اجتماعی به درستی تبیین شود، تصویر اجتماعی بانک در جامعه تقویت می گردد.

طبق اعلام مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، انجام مسئولیت های اجتماعی توسط نهادهای مالی در امور عام المنفعه از جمله اقداماتی است که این بانک بر آن اهتمام ویژه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه