English

در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت گرفت؛

تقدیر از کارکنان بخش حمل و نقل راهداری البرز در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

مراسم تقدیر از تلاشگران و کارکنان حوزه حمل‌ونقل راهداری البرز در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برگزار شد.

تقدیر از کارکنان بخش حمل و نقل راهداری البرز در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، مراسم تقدیر از تلاشگران و کارکنان حوزه حمل‌ونقل راهداری البرز در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، صبح امروز با حضور علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برگزار شد.

زندی‌فر در این مراسم اظهار کرد: همدلی و همراهی مجموعه راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان و تشکل‌های صنفی حوزه حمل و نقل جاده‌ای در امر جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی جلوه‌های زیبای عشق و ایثار را به نمایش گذاشت.

وی افزود: خداوند را شاکریم که امسال هم توفیق خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و تمام ارادتمندان مکتب سیدالشهدا در مراسم اربعین برای مجموعه راهداری البرز فراهم شد.

این مسئول با تاکید براینکه همه ما مشکلات حوزه حمل ونقل را می‌دانیم اما با وجود چالش‌های متعدد، جابه‌جایی زائران اربعین به نحوی انجام شد که رضایت عمومی را به همراه داشت، گفت: ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که خداوند به بندگان شایسته‌اش عطا می‌کند و قطعا شما این شایستگی را داشتید و امیدوارم در راه حفظ این شایستگی و لیاقتی که نصیب شما شده است بیش از گذشته سعی و تلاش کنید.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از 25 نفر از کارکنان حوزه حمل و نقل راهداری البرز تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه