English

ارتقای درجه ایمنی راههای شریانی کشور،برنامه تحولی پیش روی سازمان

با توجه به برگزاری دوره های متعدد آموزشی با رویکرد ارزیابی و ارتقای ایمنی راههای کشور در سطح معاونان راهداری، روسای ادارات ایمنی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها و روسای ادارات شهرستانها ، انتظار می رود این تجارب و آموزشها در برنامه تحولی پیش روی سازمان مبنی بر ارتقای درجه ایمنی راههای شریانی موثر واقع شود.

ارتقای درجه ایمنی راههای شریانی کشور،برنامه تحولی پیش روی سازمان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رضا اکبری معاون راهداری این سازمان با اعلام این مطلب افزود:اجرای دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد مرکزی باید با تدقیق و به موقع انجام شود . روسای ادارات ایمنی استانها و شهرستانها در واقع در خط مقدم اقدامات حضور دارند بنابراین هماهنگی هرچه بیشتر ادارات کل استانها با روسای شهرستانها و افزایش دانش فنی وسطح معلومات آنها در حوزه فعالیتهای مربوط به ایمنی راه مورد تاکید است.

اکبری خاطر نشان کرد:در دنیای امروز راهداری مدرن ، اجرای مبتنی بر دانش فنی برنامه ها توسط معاونان راهداری بسیار اهمیت دارد این امر در تعامل ارادات راهداری با دیگر سازمانهای دی ربط ایمنی راه و توجیه علمی و اجرایی طرحهای راهداری و ارتقای ایمنی اثری مشهود خواهد داشت .

وی همچنین اظهار داشت:از این پس تخصیص منابع بودجه‌ای و اعتباری صرفا برای طرح‌های مستند و مستدل هماهنگ با برنامه‌ تحولی مذکور ارائه شده در اختیار معاونین راهداری استان‌ها قرار می‌گیرد و طرحهای مورد درخواست برای دریافت اعتبار ، منضم به گزارشهای ارزیابی ارتقای درجه ایمنی راه ارسال شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود :مورد تاکید است که سامانه ارزیابی ارتقای درجه ایمنی راه در این دوره و دوره های تخصصی که در چندین ماه گذشته برگزار شد را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به اجرای طرحهای ارتقای درجه ایمنی راهها و اقدامات مرتبط بر اساس دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد مرکزی اهتمام جدی صورت گیرد .

گفتنی است در این نشست تخصصی ، آموزشهای لازم در حوزه ایمنی از سوی مشاور ریاست سازمان در مطالعات راهبردی به صورت مبسوط ارایه شد و‌ مدیران کل مرکز توسعه آموزش ، مطالعات و نوآوری و دفتر نگهداری علایم ، تجهیزات و توسعه ایمنی راه به تشریح سامانه ارزیابی ایمنی راههای شریانی که در سطح 60 هزارکیلومتر از راههای کشور انجام شده است ، برنامه تحولی ارتقای درجه مقاطع دارای درجه 1و 2 ( یک و دو ستاره ) پرداختند که از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه